Ушбу мақолада бадиий таълимнинг мазмун-моҳияти фалсафий нуқтаи назардан таҳлил этилган. Ижтимоий онг тизимида бадиий онгнинг ўрни ва аҳамияти ёритилган. Санъат ижтимоий онг шакли сифатида ҳаётни англашнинг улкан фалсафий воситаси эканлигига урғу берилган. Шунингдек, “оммавий маданиятнинг” салбий жиҳат-лари танқид қилинган ва замонавий педагогика, оммавий ахборот воситалари, ижтимоий рекламанинг ижобий аҳамияти очиб берилган.
Ушбу мақолада бадиий таълимнинг мазмун-моҳияти фалсафий нуқтаи назардан таҳлил этилган. Ижтимоий онг тизимида бадиий онгнинг ўрни ва аҳамияти ёритилган. Санъат ижтимоий онг шакли сифатида ҳаётни англашнинг улкан фалсафий воситаси эканлигига урғу берилган. Шунингдек, “оммавий маданиятнинг” салбий жиҳат-лари танқид қилинган ва замонавий педагогика, оммавий ахборот воситалари, ижтимоий рекламанинг ижобий аҳамияти очиб берилган.
В данной статье с философской точки зрения проанализированы сущ-ность и содержание художественного образования; освещено место и значение худо-жественного сознания в системе общественного сознания, отмечено, что искусство, как форма общественного сознания, является великим философским средством осознания жизни. А также, сделан критический анализ отрицательных сторон “массовой культу-ры” и раскрыто положительное значение современной педагогики, средств массовой ин-формации, социальной рекламы.
In the given article, the essence of artistic education is analyzed from philoso-phical view point. The author points the meaning of the artistic sense in the social consciousness structure. The art is presented as means of philosophic cognition of reality. Critical analysis of “mass culture”, modern pedagogical science, mass media and social advertisement is also presented.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Kenjayeva D.. | Dotsent | UrDU |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Чжен В.А. Законодательные основы рынка. Т.3, Ташкент, “Шарқ”, 1996, с. 190. |