239

Мақолада халқ таълими ходимлари малакасини ошириш муассасаларининг таълим-тарбия тизимида тутган ўрни, ўзига хос хусусиятлари ва уларда таълим сифатини ошириш йўллари ҳақида фикр юритилган.
 

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI09-01-2020
  • Количество прочтений234
  • Дата публикации26-02-2017
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы101-104
Ўзбек

Мақолада халқ таълими ходимлари малакасини ошириш муассасаларининг таълим-тарбия тизимида тутган ўрни, ўзига хос хусусиятлари ва уларда таълим сифатини ошириш йўллари ҳақида фикр юритилган.
 

Русский

В статье рассматриваются место и роль учреждений повышения к валификации работников народного образования, их специфика и пути повышения качества обучения в них.
 

English

The article stresses the role and place of the educational system, its specifi c features and the ways of improvement the quality of education in retraining Institutes of Public educational staff.
 

Имя автора Должность Наименование организации
1 Mamatqulova D.M. A.Avloniy nomidagi XTXQTMOMI
Название ссылки
1 1. Ўзбекистон Республикасининг “Таълим тўғрисида”ги Қонуни. // Ўзбекистон Республикаси Олий Мажлисининг Ахборотномаси. - Т.: 1997.- 9-сон. 2. Рашидов Х.Ф. Концепция развития системы повышения квалификации и переподготовки кадров в Республике Узбекистан. - Т.: Фан, 1998. – 114 c. 3. Каримов И.А. Юксак маънавият – енгилмас куч. - Т.: Маънавият, 2008. – 173 б. 4. Мардонов Ш.Қ., Ходжаев Б.Х., Алмаматов Т.А. Ўқитувчилар малакасини оширишнинг инновацион-қадриятли йўналишлари: стратегия, тактика ва кафолатланган натижа. – Т.: Фан ва технология,2014.- 192 б.
В ожидании