Мақолада бошланғич синф она тили таълимининг самарадорлигини
ошириш воситаси сифатида алгоритмик машқлар хусусида фикр юритилган.
Жумладан, бошланғич синф фқувчиларнинг мантиқий фикрлашини ривожлантиришда
алгоритмик машқларнинг ацамияти тавсифланган.
Мақолада бошланғич синф она тили таълимининг самарадорлигини
ошириш воситаси сифатида алгоритмик машқлар хусусида фикр юритилган.
Жумладан, бошланғич синф фқувчиларнинг мантиқий фикрлашини ривожлантиришда
алгоритмик машқларнинг ацамияти тавсифланган.
:Раскрывается сущность алгоритмическихупражнений как средства
повышения эффективности уроков родного языка начальных классов.Освещается также
значения алгоритмических упражнения в формировании логического мишления у
учащихся начальных классов.
The essence of algorithmic exercises as a method of increasing the efficacy of
Russian language lessons in primary classes in addition, the importance of algorithmic exercises
in forming logical thinking of primary school pupils is pointed out here.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | To'rabayeva M.. | Namdu |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Karimov I.A. Barkamol avlod – O’zbekiston taraqqiyotining poydevori. Barkamol avlod orzusi – T. : SHarқ, 1999. – 8-30 betlar. |
2 | Safarova R. Rixsieva M. Umumiy фrta tahlim maktablari darsliklarining yangi avlodiga қфyiladigan talablar. –T.: 2001. – 28 b. |
3 | .O’zbek tilining izoцli luғati. 2 tomlik. —M.: Rus lit. 1981. t.1. - 631 b. t.2.-715 b. |
4 | O’zbekiston Milliy entsiklopediyasi. “O’zbekiston Milliy entsiklopediyasi” Davlat ilmiy nashriyoti. 1-tom. Toshkent. 2000. – 735 b. |