Статья раскрывает факторы, препятствующие организации целостного образования детей с особыми потребностями в общеобразовательной школе, систематизирует компетентностный подход в реализации задач по устранению недостатков в этом процессе.
Статья раскрывает факторы, препятствующие организации целостного образования детей с особыми потребностями в общеобразовательной школе, систематизирует компетентностный подход в реализации задач по устранению недостатков в этом процессе.
Мақолада умумтаълим мактабларда махсус эҳтиёжи бўлган болаларни тўлақонли ўрганишни ташкил этишга тўсқинлик қилувчи омиллар аниқланади, бу жараёнда камчиликларни бартараф этиш бўйича топшириқларни бажаришда компетентлик ёндашувини тизимлаштиради.
The article reveals the factors that hinder the organization of the holistic education of children with special needs in a comprehensive school, systematizes the competence approach in the implementation of the tasks to eliminate deficiencies in this process.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Zemlina Y.. |
№ | Название ссылки |
---|