212

Мақолада мева-сабзавот маҳсулотларига  халқаро  бозорда талабни 
шакллантириш  масаласи  иқтисодий-математик  усуллар  асосида  тадқиқ  қилинган. 
Экспорт ҳажмини ошириш имконини берувчи омиллар аниқланган ва таҳлил этилган. 
Мева-сабзовот  маҳсулотлари  экспорт  ҳажмини  қўшимча  ошириш  бўйича  амалий 
тавсиялар ишлаб чиқилган.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI05-03-2020
  • Количество прочтений208
  • Дата публикации09-07-2019
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы118-124
Ўзбек

Мақолада мева-сабзавот маҳсулотларига  халқаро  бозорда талабни 
шакллантириш  масаласи  иқтисодий-математик  усуллар  асосида  тадқиқ  қилинган. 
Экспорт ҳажмини ошириш имконини берувчи омиллар аниқланган ва таҳлил этилган. 
Мева-сабзовот  маҳсулотлари  экспорт  ҳажмини  қўшимча  ошириш  бўйича  амалий 
тавсиялар ишлаб чиқилган.

Русский

В  статье  рассматривается  вопрос  формирования  спроса  на 
плодоовощную  продукцию  на  международном  рынке  экономико-математическими 
методами. Определены  и  проанализированы  факторы,  которые  позволяют  увеличить 
объем  экспорта.  Разработаны  практические  рекомендации  по  дополнительному 
увеличению объемов экспорта плодоовощной продукции. 

English

The article deals with the formation of demand for fruits and vegetables in the 
international market by economic and mathematical methods. The  factors that allow to  increase НамДУ илмий ахборотномаси - Научный вестник НамГУ 2019 йил 3-сон 
 
 
119 
 
the  volume  of  exports  are  identified  and  analyzed.  Practical  recommendations  on  additional 
increase of export volumes of fruit and vegetable production are developed. 

Имя автора Должность Наименование организации
1 Mamadjanova T.A. Termez State University
2 Baymirzaev D.N. Namangan state university
Название ссылки
1 Agarkova L.V. Formirovanie mexanizma ustoychivogo razvitiya plodoovoshnogo podkompleksa: teoriya i praktika. – Stavropol: Stavrolit, 2010. – 168 s.
2 Adilova Z.D. Xalqaro bozorlarda marketing strategiyasi: nazariya va amaliyot. –T., 2009. -282 b.
3 Qosimova M.S., Yusupov M.A., Ergashxodjayeva SH.D. Marketing. Darslik, - T.: TDIU, 2010. 265 b.
4 Kremer N.SH. Ekonometrika: Uchebnik. /Pod. red. N.Sh.Kremera. -M.: YUNITI-DANA, 2008.
5 Gorbunov V.K Matematicheskaya model potrebitelskogo sprosa. M.: Ekonomika, 2004.
В ожидании