245

Ushbu  maqolada  chet  tili  darslarida  o`qituvchi  o`z  darsini  muvoffaqiyatli 
chiqishida  ayrim  “Shoshqoloq”  til  organuvchilar  bilan  qay  darajada  ish  olib  borishi  kerakligi, 
oqituvchi shu kabi o`quvchilar bilan qanday munosabatda bo`lishi va shu holatlarda kelib chiqadigan 
ayrim muammolarni oldini olish uchun nimalarga e`tabor berish lozimligi to`g`risida fikrlar bayon 
etilgan. 

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 10-03-2020
  • Количество прочтений 235
  • Дата публикации 10-07-2019
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы293-296
Ўзбек

Ushbu  maqolada  chet  tili  darslarida  o`qituvchi  o`z  darsini  muvoffaqiyatli 
chiqishida  ayrim  “Shoshqoloq”  til  organuvchilar  bilan  qay  darajada  ish  olib  borishi  kerakligi, 
oqituvchi shu kabi o`quvchilar bilan qanday munosabatda bo`lishi va shu holatlarda kelib chiqadigan 
ayrim muammolarni oldini olish uchun nimalarga e`tabor berish lozimligi to`g`risida fikrlar bayon 
etilgan. 

English

In this article  it was discussed some  issues with students  in a hurry  in teaching 
process  and  how  to  teach  them  effectively. What  should  teachers  do  in  orderto  give  them  behave 
correctly during the lesson. The author shared some  ideas  from own experience and tries to  justify 
them with examples.

Русский

В  данном  статье  описываются  некоторые  способы  эффективной 
работы  с  торопливыми  учиниками  на  уроках  иностранного  языка,  а  также  методы 
устранения проблем в работе с данными учиниками. 

Имя автора Должность Наименование организации
1 Abdullaeva N.. NamSU
Название ссылки
1 Paul Bress. “Students in a hurry”. English Teaching professional. Issue 80 may 2012.
2 Joan Kang Shin , JoAnn Crandal. “Teaching Young Learners English” Cambridge 2006.
3 Gurrey P. “Teaching English as a foreign language” Longmans London.2003
4 Jim Scrivener. “Learning Teaching.” The Essential Guide to English Language Teaching. Macmillan Education. 2011
В ожидании