| Maqolaning nomi | Mualliflar | Asosiy til | Ko'rishlar | O'qishlar |
|---|---|---|---|---|
|
МОДЕЛЬ 4К – ЭТО СОВРЕМЕННАЯ КОНЦЕПЦИЯ ОБРАЗОВАНИЯ СПОСОБНАЯ ГЕНЕРИРОВАТЬ ОРИГИНАЛЬНЫЕ И ЦЕННЫЕ ИДЕИ
XXI asr tilshunosligi: tahlil va talqin |
Abdullayeva N.M. | Rus | 589 | 589 |
|
IJODIY FIKRLASH, IJODIY TAFAKKUR MASALALARI
XXI asr tilshunosligi: tahlil va talqin |
Qurbonova X.. | O'zbek | 470 | 470 |
|
SODDA GAP SINTAKSISINI OʻQITISHDA INNOVATSION USULLARNING O‘RNI
XXI asr tilshunosligi: tahlil va talqin |
Qurbonova Y.Q. | O'zbek | 371 | 371 |
|
UZBEK EFL LEARNERS’ LEARNING STRATEGIES AND PERCEPTIONS IN COMPUTER-ASSISTED LANGUAGE LEARNING
XXI asr tilshunosligi: tahlil va talqin |
Lafasov I.. | Ingliz | 269 | 269 |
|
СПОСОБЫ ПОВЫШЕНИЯ МОТИВАЦИИ И ПОЗНАВАТЕЛЬНОЙ АКТИВНОСТИ ОБУЧАЮЩИХСЯ НА УРОКАХ ЛИТЕРАТУРЫ ПРИ ПОМОЩИ ИНТЕРАКТИВНЫХ МЕТОДОВ И ПРИЁМОВ ОБУЧЕНИЯ
XXI asr tilshunosligi: tahlil va talqin |
Shamsiyeva D.M. | O'zbek | 241 | 241 |