Maqolaning nomi | Mualliflar | Asosiy til | Ko'rishlar | O'qishlar |
---|---|---|---|---|
МОДЕЛЬ 4К – ЭТО СОВРЕМЕННАЯ КОНЦЕПЦИЯ ОБРАЗОВАНИЯ СПОСОБНАЯ ГЕНЕРИРОВАТЬ ОРИГИНАЛЬНЫЕ И ЦЕННЫЕ ИДЕИ
XXI asr tilshunosligi: tahlil va talqin |
Abdullayeva N.M. | Rus | 172 | 172 |
IJODIY FIKRLASH, IJODIY TAFAKKUR MASALALARI
XXI asr tilshunosligi: tahlil va talqin |
Qurbonova X.. | O'zbek | 141 | 141 |
SODDA GAP SINTAKSISINI OʻQITISHDA INNOVATSION USULLARNING O‘RNI
XXI asr tilshunosligi: tahlil va talqin |
Qurbonova Y.Q. | O'zbek | 91 | 91 |
СПОСОБЫ ПОВЫШЕНИЯ МОТИВАЦИИ И ПОЗНАВАТЕЛЬНОЙ АКТИВНОСТИ ОБУЧАЮЩИХСЯ НА УРОКАХ ЛИТЕРАТУРЫ ПРИ ПОМОЩИ ИНТЕРАКТИВНЫХ МЕТОДОВ И ПРИЁМОВ ОБУЧЕНИЯ
XXI asr tilshunosligi: tahlil va talqin |
Shamsiyeva D.M. | O'zbek | 62 | 62 |
UZBEK EFL LEARNERS’ LEARNING STRATEGIES AND PERCEPTIONS IN COMPUTER-ASSISTED LANGUAGE LEARNING
XXI asr tilshunosligi: tahlil va talqin |
Lafasov I.. | Ingliz | 61 | 61 |