The article talks about the work with disabled children, which has been conducted for more than twenty years, about the forms of library services for disabled children at home. About the events that are held for the moral and spiritual support of both children and their parents.
The article talks about the work with disabled children, which has been conducted for more than twenty years, about the forms of library services for disabled children at home. About the events that are held for the moral and spiritual support of both children and their parents.
Болалик – инсон ҳаётида алоҳида шундай даврки, ундаги дастлабки ривожланиш босқичлари, муболағасиз, келажак учун пойдевор вазифасини ўтайди. Демакки, қанчалик меҳр ила фарзандимизга ҳаёт чашмаларидан лаззатланишни сингдириб борсак, унинг онгу тафаккури шунга қараб шаклланиб боради. Бироқ... Бироқ агарда тақдир тақозоси билан ногирон бўлса-чи… Жисмоний имконияти чекланган болажонларни ҳаётга мослаштиришда махсус муассасалар қаторида кутубхоналарнинг ҳам ўрни бўлакча бўлиб бормоқда. Мақола муаллифи мутахассис сифатида бу борада республикамизда фаолият юритаётган ахборот-кутубхона марказлари томонидан турли тоифада ногиронлиги бўлган болаларни ота-оналари билан ҳамкорликда китоб оламига қизиқтириш йўлида олиб борилаётган машаққатли, аммо самарали ишлар хусусида сўз юритади. Мақолада асосан амалий ҳаракатларга урғу берилган.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | ABDUKARIMOVA D.. | директор | Информационно-библиотечный центр Юкори-Чирчикский района |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1. Ўзбекистон Республикасида ногиронларни ижтимоий ҳимоя қилиш тўғрисида: Ўзбекистон Республикасининг Қонуни. – Тошкент,1991. |
2 | 2. Таълим тўғрисида: Ўзбекистон Рес-публикаси Қонуни. – Тошкент,1997. |
3 | 3. Бола ҳуқуқининг кафолатганлиги тўғрисида: Ўзбекистон Республикаси Қонуни. – Тошкент, 2008. |
4 | 4. Анализ социальной защищённости детей с особыми потребностями в Республике Узбекистан / Республиканский центр социальной адаптации детей. ЮНИСЕФ. – Тошкент: Фан, 2007. |
5 | 5. Шоумаров Г. Оила психологияси. – Тошкент, 2009. |
6 | 6. Власова Т.А. Учителю о детях с отклонениями в развитии. – Москва,1967. |
7 | 7. Дорохов А.А. Это стоит запомнить: Книга о том, как себя вести, чтобы и тебе, и другим было лучше и приятнее жить. – Москва,1990. |
8 | 8. Коррекционно-развивающая работа с детьми раннего и младшего возраста. – Санкт-Петербург: Каро, 2005. – с. 112. |
9 | 9. Моллер А.Р. Ребёнок с ограниченными возможностями. Книга для родителей. Москва,1996. |
10 | 10. Мостюкова Е.М. Они ждут нашей помощи. – Москва,1991. |
11 | 11. Муминова Л.Р. Оилада ногирон ва ёр-дамга мухтож болалар ҳақида. Оила кутубхонаси. – Тошкент,1999. |
12 | 12. Тайкале И. Финляндиянинг 100 та ижтимоий инновацияси / Финляндия қандай қилиб Финляндия бўлди: сиёсий, ижтимоий ва маиший инновациялар. – Т.: Sharq, 2019. |
13 | 13. Шомахмудова Р.Ш. Махсус ва инклюзив таълим. – Т.: Chashma Print, 2011. |