Zamanagóy dúnyada shet tillerin biliw baylanıs, kásiplik rawajlanıw ushın barǵan sayın úlken áhmiyetke iye bolmaqta. Biraq, úyrenilgen tiller sanı mudamı bul bilim sapasınıń haqıyqıy kórsetkishi emes. Búgingi kúnde tek ǵana úyrenilgen tiller sanına emes, bálki shet tilinde sóylesiwshilerdıń til kónlikpeleriniń hár túrliligine de itibar qaratılıp atır. Til variativligi shet tilin biliw sapasın belgileytuǵın eń zárúrli kórsetkishke aylanadı. Bul maqalada biz til variativligi ne ekenligin, onıń shet tilinde sòylew dárejesine qanday tásir etiwin kórip shıǵamız, sonıń menen birge, shet tillerin úyreniwde bul tárepti rawajlandırıw strategiyasın usınıs etemiz.
Zamanagóy dúnyada shet tillerin biliw baylanıs, kásiplik rawajlanıw ushın barǵan sayın úlken áhmiyetke iye bolmaqta. Biraq, úyrenilgen tiller sanı mudamı bul bilim sapasınıń haqıyqıy kórsetkishi emes. Búgingi kúnde tek ǵana úyrenilgen tiller sanına emes, bálki shet tilinde sóylesiwshilerdıń til kónlikpeleriniń hár túrliligine de itibar qaratılıp atır. Til variativligi shet tilin biliw sapasın belgileytuǵın eń zárúrli kórsetkishke aylanadı. Bul maqalada biz til variativligi ne ekenligin, onıń shet tilinde sòylew dárejesine qanday tásir etiwin kórip shıǵamız, sonıń menen birge, shet tillerin úyreniwde bul tárepti rawajlandırıw strategiyasın usınıs etemiz.
In the modern world, proficiency in foreign languages is becoming increasingly important for communication, professional development and cultural enrichment. However, the number of languages studied is not always a valid indicator of the quality of this proficiency. Today, more and more attention is being paid not only to the number of languages studied, but also to the variety of language skills of a native speaker of a foreign language. Linguistic diversity is becoming the most important indicator determining the quality of foreign language proficiency. In this article,we will look at what linguistic diversity is, how it affects the level of foreign language proficiency, and also propose strategies for developing this aspect when learning foreign languages
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Aymanova S.K. | doktorant | NMPI |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 | 1.Войтович, И. К. (2012). Иностранные языки в контексте непрерывного образования.2.ГОТЛИБ, Р. А. (2009). Социальная востребованность знания иностранного языка.Социологические исследования, (2), 122-127.3.Гоцко, Л. Г. (2019). Предметно-языковое интегрированное обучение в контексте повышения конкурентоспособности выпускников университетов.InНаука и образование: опыт, проблемы, перспективы развития(pp. 261-264).4.Кириллова, А. В. (2016). Специфика обучения иностранному языку как важнейшему элементу современного высшего профессионального образования. InАктуальные проблемы теоретической и прикладной лингвистики и оптимизация преподавания иностранных языков(pp. 150-156).5.Яроцкая, Л. В. (2016).Иностранный язык и становление профессиональной личности (неязыковой вуз): монография. Триумф Triumph www. triumph. ru. |