Синфдан ташқари машғулотлар шароитида (муаллифлик дастури бўйича) миллий-маданий меросга, ўқувчиларнинг ижодий потенциалига, ўқитувчининг ижодий изланишлари ва топилмасига мурожаат қилиш учун кенг имкониятлар тақдим этилишида ўқувчилар томонидан Ўзбекистон ҳудудидаги қадимий меъморий ёдгорликларнинг тарихий-маданий, бадиий-эстетик ижодий идрок қилиниши(ишлаб чиқилган алгоритмлар бўйича) муҳим аҳамиятга эга.
Синфдан ташқари машғулотлар шароитида (муаллифлик дастури бўйича) миллий-маданий меросга, ўқувчиларнинг ижодий потенциалига, ўқитувчининг ижодий изланишлари ва топилмасига мурожаат қилиш учун кенг имкониятлар тақдим этилишида ўқувчилар томонидан Ўзбекистон ҳудудидаги қадимий меъморий ёдгорликларнинг тарихий-маданий, бадиий-эстетик ижодий идрок қилиниши(ишлаб чиқилган алгоритмлар бўйича) муҳим аҳамиятга эга.
В современной образовательной политике особенное внимание уделяется подготовке обучающихся к интеллектуально-практической деятельности, созиданию на основе креатива, творческого мышления. Чтобы молодое поколение могло активно, свободно и творчески ориентироваться во всех сферах жизни, ставить и решать различные задачи.
The problem of a creativity of the modern person becomes more and more actual. Creative persons are necessary to a developing society, first of all, - for being intellectual-creative, capability to think safely, creativity - it is nonconventional and original, solving problems productively. The creative persons are creatively proving in different kinds of activity are necessary for a modern society.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Tilakova M.. | mustaqil izlanuvchi | chirchiq davlat pedagogika instituit |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Национальная программа по подготовке кадров /Гармонично развитое поколение – основа прогресса Узбекистана. – Т.: Шарк, 1997. – 32-61б |
2 | 2017-2021 йилларда Ўзбекистон Республикасини ривожлантиришнинг бешта устувор йўналишлари бўйича ҲАРАКАТЛАР СТРАТЕГИЯСИ. – strategy.regulation.gov.uz/uz/document/ |
3 | Беспалько В.П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения. – М.: ИРПО, 1995.– 386 б. |
4 | 4. Скаткин М.Н. Школа и всестороннее развитие детей /Кн. для учителей и воспитателей.–М.: Просвещение, 1980.–144 б. |
5 | 5. Очилов С. Независимость: духовность и основы воспитания (Ўзбекистон Республикаси биринчи Президенти, академик И.А.Каримов асарлари мисолида): Пед. фанлари докт. дисс. автореф.–Т., 1998.– 47 б. |