212

Ушбу мақолада ижтимоий фаоллик тушунчасининг назарий мазмуни ёритилган ҳамда бошланғич синф ўқувчиларида ижтимоий фаоллик кўникмаларини шакллантиришнинг муҳим педагогик шарт-шароитрига алоҳида эътибор қаратилган.

  • Name of journal
  • Number of edition
  • View count 212
  • Web Address
  • DOIdoi.org/10.47100/conference_pedagogy/S4_11
  • Date of creation in the UzSCI system 14-08-2020
  • Read count 124
  • Date of publication
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages70-76
Ўзбек

Ушбу мақолада ижтимоий фаоллик тушунчасининг назарий мазмуни ёритилган ҳамда бошланғич синф ўқувчиларида ижтимоий фаоллик кўникмаларини шакллантиришнинг муҳим педагогик шарт-шароитрига алоҳида эътибор қаратилган.

Русский

В данной статье описывается теоретическое содержание концепции социальной активности и уделяется особое внимание важным педагогическим условиям формирования навыков социальной активности у учащихся начальных классов

English

This article describes the theoretical content of the concept of social activity and pays special attention to the important pedagogical conditions for the formation of skills of social activity in primary school students

Author name position Name of organisation
1 Maksudov U.Q. педагогика кафедраси ўқитувчиси Фарғона давлат университети
Name of reference
1 Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги «Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича ҳаракатлар стратегияси тўғрисида»ги ПФ–4947-сонли Фармони // Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами, 2017. 6-сон, 70-модда.
2 Каримова В.М., Акромова Ф.А. Психология. - Т.: Ўқитувчи, 2000. –Б. 48
3 Турғунов Қ. Психология терминларининг русча-ўзбекча изоҳли луғати. Т.: “Ўқитувчи” 1975. –Б. 9-10
4 Ермолова Т.В. Формирование социальных качеств младшего школьника // Культурно-историческая психология: современное состояние и перспективы. – Москва: МГППУ, 2006. – С. 46-52.
5 Жданова С.Н. Формирование социальной активности младших школьников / С.Н. Жданова, М.У. Сафиуллина // Педагогическое мастерство и педагогические технологии. – 2016. – №4. – С. 12-14.
6 Маврина И.А. Социальность современного образования: монография / И.А. Маврина. – Омск: Изд-во ОмГПУ, 2000. – 181 с.
7 Мухина В.С. Возрастная психология. Феноменология развития: учебник для студентов вузов: Психология. Общая психология. Психология возраста / В.С. Мухина. – Екатеринбург: Академия, 2011. – 696 с.
Waiting