Ушбу мақолада умумий таълим мактабларида ўқувчиларни сифатли билим олиши ва мактаб муҳитига ижобий ижтимоийлашувида тўсқинлик қилувчи дастлабки хавф-хатар омилларини бартараф этишга қаратилган ижтимоий иш йўналишидаги хориж тажрибасига оид масалалар ёритилган.
Ушбу мақолада умумий таълим мактабларида ўқувчиларни сифатли билим олиши ва мактаб муҳитига ижобий ижтимоийлашувида тўсқинлик қилувчи дастлабки хавф-хатар омилларини бартараф этишга қаратилган ижтимоий иш йўналишидаги хориж тажрибасига оид масалалар ёритилган.
В данной статье рассматриваются вопросы, связанные с зарубежным опытом в области социальной работы, направленной на преодоление начальных факторов риска, которые препятствуют качеству образования учащихся в общеобразовательных школах и их позитивной социализации в школьной среде.
This article discusses issues related to foreign experience in the field of social work aimed at overcoming the initial risk factors that impede the quality of education of students in secondary schools and their positive socialization in the school environment.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Abduraxmonova M.M. | и.ф.н., доцент Ижтимоий иш кафедраси мудири | Фаргона давлат университети |
2 | Egamberdiyeva F.A. | студент | Ташкентский государственный юридический университет |
3 | Akromov D.O. | магистрант | Фаргона давлат университети |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Jonson-Reid, M., Kontak, D., Citerman, B., Essma, A., & Fezzi, N. (2004). School social work case characteristics, services, and dispositions: Year one results. Children andSchools, 26(1), 5–22. |
2 | Lysyuk, G. L. (1998). The development of productive goal setting with 2- to 4-year-old children. International Journal of Behavioral Development, 22(4), 799–812. |
3 | Friend, M. (2005). Special education contemporary perspectives for school professionals. Boston: Allyn and Bacon. |
4 | Allen, D. G., & Tracy, E. M. (2004). Revitalizing the role of home visiting by school social workers. Children and Schools, 26(4), 197–208. |