Hozirgi kunda zamonaviy dasturiy vositalar ta’lim axborot muhitining alohida infratuzilmasi hisoblanadi va ta’lim jarayonida keng qo‘llaniladi. Ushbu maqolada ta’lim sifatini oshirishda o‘qituvchilarning dasturiy vositalardan foydalanish kompetentligini shakllantirishning uslubiy asoslari, samaradordigi va istiqbollari yoritilgan
Hozirgi kunda zamonaviy dasturiy vositalar ta’lim axborot muhitining alohida infratuzilmasi hisoblanadi va ta’lim jarayonida keng qo‘llaniladi. Ushbu maqolada ta’lim sifatini oshirishda o‘qituvchilarning dasturiy vositalardan foydalanish kompetentligini shakllantirishning uslubiy asoslari, samaradordigi va istiqbollari yoritilgan
В настоящее время современные программные средства представляют собой самостоятельную инфраструктуру информационной пространств образования и часто применяются в системе образования. В стаье рассматривается методические особенности, эффективности и перспективы формирования компетентности учителей в использовании программные средства для повышения качества образования.
Currently, modern software tools are an independent infrastructure of the information spaces of education and are often used in the education system. The flock examines the methodological features, effectiveness and prospects for the formation of teachers' competence in using software to improve the quality of education.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Aminov I.B. | dotsent | Samarqand davlat universiteti |
2 | Tugalov R.. | o‘qituvchi | Samarqand viloyat xalq ta’limi xodimlarini qayta tayyorlash va malakasini oshirish xududiy markazi |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | «Oliy ta’lim tizimini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari» to‘g‘risida O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining qarori, 24 aprel 2017 yil, Toshkent. |
2 | Аминов И.Б., Кадиров Т.Формирования информационной компетент-ности учителей математики с применением межпредмедной связи информа-тики и математики.//Научно –методический журнал «Вестник науки и образования», eLIBRARY, Академия Google, 2019, №22(76).Част 2. стр. 44-47. |
3 | Алькова Л.А. Система Moodle как средство реализации электронной информационно-образовательной среды вуза / Л.А. Алькова // Информация и образование: границы коммуникаций. – 2016. – № 8(16). – С. 58–59. |
4 | Савельева, С.С. Педагогические условия формирования профессиональной компетентности учителя в образовательном процессе вуза: монография. – Воскресенск, 2012. – 218 с. |