156

Ушбу мақолада тиббиёт олий ўқув юрти талабаларининг ижодий сифатларини шакллантиришнинг дидактик сифатлари, касбга йўналтирилган педагогик таълимнинг асосий тенденциялари, касбга йўналтирилган педагогик таълимнинг афзалликлари, тиббий таълим тизимида педагогик ёндашувларнинг таркибий қисми, олимларнинг бу соҳада олиб борилган тадқиқотлари, талабаларнинг ўқув жараёнини ташкил қилишда ижодий фикрлашининг асосий мезонлари, ўқув фаолиятини ташкил қилишда ижодий фаолликни ривожлантириш мақсадлари ва ўрганилган тадқиқотларнинг натижалари юзасидан таклифлар ишлаб чиқилган.

  • Name of journal
  • Number of edition
  • View count 156
  • Web Address
  • DOIdoi.org/10.47100/conference_pedagogy/S3_94
  • Date of creation in the UzSCI system 17-08-2020
  • Read count 67
  • Date of publication
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages647-658
Русский

В данной статье описываются дидактические качества формирования творческих качеств студентов-медиков, основные направления профессионального образования, преимущества профессионального образования, состав педагогических подходов в системе медицинского образования, исследования в этой области, основные критерии творческого мышления студентов. Разработаны цели развития творческой активности в организации образовательной деятельности и предложения по результатам исследований.

Ўзбек

Ушбу мақолада тиббиёт олий ўқув юрти талабаларининг ижодий сифатларини шакллантиришнинг дидактик сифатлари, касбга йўналтирилган педагогик таълимнинг асосий тенденциялари, касбга йўналтирилган педагогик таълимнинг афзалликлари, тиббий таълим тизимида педагогик ёндашувларнинг таркибий қисми, олимларнинг бу соҳада олиб борилган тадқиқотлари, талабаларнинг ўқув жараёнини ташкил қилишда ижодий фикрлашининг асосий мезонлари, ўқув фаолиятини ташкил қилишда ижодий фаолликни ривожлантириш мақсадлари ва ўрганилган тадқиқотларнинг натижалари юзасидан таклифлар ишлаб чиқилган.

English

This article describes the didactic qualities of the formation of creative qualities of medical students, the main trends in vocational education, the advantages of vocational education, the composition of pedagogical approaches in the medical education system, research in this area, the main criteria for creative thinking of students , developed goals for the development of creative activity in the organization of educational activities and proposals on the results of research.

Author name position Name of organisation
1 Kadirova M.R. PhD, доцент, Заведующая кафедрой “Языков и образовательных технологий” Ферганского филиала Ташкентской медицинской академии
2 Yuzlikayev F.R. доктор педагогических наук, профессор Ташкентского государственного педагогического университета им. Низами
3 Ursula K.. PhD, профессор Эксперт SES (Senior Experten Service) Руководитель школой генетической помощи VIA в Берлин
Name of reference
1 Атанов Г.А., Пустынникова И.Н. Обучение и искусственный интеллект, или основы современной дидактики высшей школы. Донецк: Изд-во ДОУ, 2002. - 504 с.
2 Азизходжаева Н.Н. Педагогические технологии и педагогическое мастерство – Ташкент: ИПТ дом им.Чулпана, 2005. – 200 с.
3 Гусинский Э.Н., Турчанинова Ю.И. Современные образовательные теории: Учеб.-метод. пособие для вузов. М.: Литературное агентство «Университетская книга», 2004. - 256 с.
4 Курбанов Ш.Э., Сейтхалилов Э.А. Управление качеством образования. Монография. – Ташкент: ШАРК, 2004.- 592с.
5 Крылова Г.В. Модульное обучение как фактор повышения эффективности учебной деятельности учащихся общеобразовательной школы \\Дисс... на соискание канд. пед. наук. – Барнаул, 2013 – 236 с.
6 Матюшкин А.М. Проблемные ситуации в мышлении и обучении. – М.: Директмедиа Паблишинг, 2008 г. - 392 с.
7 Муслимов Н. А., Кадыров М. М. Развитие профессиональных качеств будущих учителей в процессе изучения педагогических дисциплин // Молодой ученый. - 2012. - №12. - С. 494-496
8 Kadirova M.R., Ergasheva Sh.P. Modernization of creative competence of students of medical universities. Psychosocial // International Journal of Psychosocial Rehabilitation. Volume 24, Issue No. 1. 2020, 1721-1733 pp. DOI: 10.37200 / IJPR / V2417 / PR200272
Waiting