172

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 08-10-2020
  • Read count 158
  • Date of publication 29-09-2020
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages45
Tags
English

The article discusses the control and strengthening of their position in the food market of the food industry enterprise, as well as the creation of basic conditions for the release and sale of the product.

Tags
Author name position Name of organisation
1 Turebekov A.. таянч докторант ЎзФА Қорақалпоғистон бўлими
Name of reference
1 1. Ваҳобов А.В., Ибрагимов А.Т., Ишонкулов Н.Ф. Молиявий ва бошқарув таҳлили. - Т.: “Шарқ”, 2005.
2 2. Ли А.Н., Шевченко С.И. Основные принципы финансового анализа предприятия. - Т.: Сборник “Финансовое законодательство Республики Узбекистан”, выпуск 11, 1995.
3 3. Тюкавкин Н.М. Методика оценки потенциального банкротства промышленных предприятий. Самара: ООО “Офорт”, 2008.
4 4. Ковалев В.В., Волкова О.Н. Анализ хозяйственной деятельности предприятия: Учебник. - М.: Проспект, 2000.
Waiting