149

Мақолада  математикани  ўқитишда  алгоритмик  фикрлашини 
шакллантиришнинг зарурлиги ва етакчи ўрни, маълум алгоритм бўйича ҳаракат қилиш 
кўникмаларини ривожлантириш ва янги алгоритмларни яратиш масалари баён қилинган

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 05-12-2020
  • Read count 143
  • Date of publication 24-11-2020
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages292-296
Ўзбек

Мақолада  математикани  ўқитишда  алгоритмик  фикрлашини 
шакллантиришнинг зарурлиги ва етакчи ўрни, маълум алгоритм бўйича ҳаракат қилиш 
кўникмаларини ривожлантириш ва янги алгоритмларни яратиш масалари баён қилинган

Русский

В  статье  объясняется необходимость и  ведущая роль формировании 
алгоритмического  мышления  при  обучении  математике,  воспитании  умений 
действовать по заданному алгоритму и конструировать новые алгоритмы

English

The  article  explains  the  necessity  and  the  leading  role  of  the  formation  of 
algorithmic  thinking  in  teaching mathematics,  developing  the  skills  to  act  according  to  a  given 
algorithm and construct new algorithms. 

Author name position Name of organisation
1 Panjieva N. .
Name of reference
1 Professionalnaya pedagogika: Uchebnik dlya studentov, obuchaemix po pedagogicheskim spetsialnostyam i napravleniyam. - M.: Assotsiatsiya «Professionalnoe obrazovanie», M., 1997.
2 Episheva O.B. Texnologiya obucheniya matematike na osnove deyatelnogo podxoda.- M. Prometey, 2013.-276 s.
3 Obrazovatelnie standartы / Pod red. B.A. Bordovskogo. - Sankt-Peterburg: Obrazovanie, 1996.
4 Egupova M.V. Prakticheskie prilojeniya matematiki v shkole: Ucheb. Posobie dlya studentov pedagogicheskix vuzov.- M. Prometey, 2015.-248 s.
Waiting