54

Мақолада олий таълим сифатини ўрганишга қаратилган   иқтисодий 
диагностика  ва  унинг  методологияси  таҳлил  қилинган.  Иқтисодий  диагностикада 
мантиқий  методнинг  илмий  аҳамияти  очиб  берилган.  Тадқиқотнинг  умумий 
методологияси асосида илмий таклиф ва амалий тавсиялар берилган. 

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 14-12-2020
  • Read count 52
  • Date of publication 07-12-2020
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages385-395
Ўзбек

Мақолада олий таълим сифатини ўрганишга қаратилган   иқтисодий 
диагностика  ва  унинг  методологияси  таҳлил  қилинган.  Иқтисодий  диагностикада 
мантиқий  методнинг  илмий  аҳамияти  очиб  берилган.  Тадқиқотнинг  умумий 
методологияси асосида илмий таклиф ва амалий тавсиялар берилган. 

Русский

В  статье  анализируется  экономическая  диагностика  и  его 
методология  в  изучение  качества  высшего  образования.  Объясняется  научное  значение 
логического  метода  в  экономической  диагностике.  Имеются  научные  выводы  и 
практические рекомендации на основании общей методологии исследования. 

English

The article analyzes the economic diagnostics and its methodology in the study of 
the  quality  of  higher  education.  The  scientific  significance  of  the  logical  method  in  economic 
diagnostics  is explained. There are scientific  findings and practical recommendations based on  the 
general research methodology. 

Author name position Name of organisation
1 Sotvoldiev N.D.
2 Sirozhiddinov I.K.
Name of reference
1 O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 7 fevraldagi «O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha Harakatlar Strategiyasi to‘g‘risida»gi PF- 4947-sonli Farmoni/ O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlari to‘plami. – T.: 2017. - B. 108.
2 Burmistrova E.V. Otsenka kachestva obrazovatelnix uslug //J. Universitetskoe upravlenie: praktika i analiz. – M.: 2004, № 2. – S. 83-88.
3 Vasil’eva E.Yu. Sistemniy monitoring kachestva obrazovatelnoy sredi vuza //J. Universitetskoe upravlenie: praktika i analiz. – M.: 2008, № 2. – S. 24-35.
4 Qurbanov SH., Seytxalilov E. Ta’lim sifatini boshqarish. – T.: Turon-Iqbol, 2006. – 590 b.
5 Bazarbekova A.D. Economic diagnostics of private higher education activities: organization and methodology// Procedia Economics and Finance 5 (2013) 93 – 102. http://booksc.org/book/25090701/b2a361.
6 Lazar Vlasceanu, Laura Griinberg, and Dan Parlea (2004). Quality Assurance and Accreditation: A Glossary of Basic Terms and Definitions. Bucharest: UNESCO [ISBN 92- 9069-178-6].
Waiting