Ушбу мақолада мулоқот, унинг мазмун моҳияти, касб таълимидаги
босқичлари, мулоқот этикасининг вазифалари, мулоқотга киришиш, кириша олмаслик,
ёшларни мулоқотга ўргатишда ўйин ва ноўйин шаклларидан фойдаланиш масалалари
ёритиб берилган.
Ушбу мақолада мулоқот, унинг мазмун моҳияти, касб таълимидаги
босқичлари, мулоқот этикасининг вазифалари, мулоқотга киришиш, кириша олмаслик,
ёшларни мулоқотга ўргатишда ўйин ва ноўйин шаклларидан фойдаланиш масалалари
ёритиб берилган.
В этой статье обсуждаются такие темы, как общение, его
содержание, этапы профессионального обучения, функции общения, навыки общения,
невозможность доступа, использование игр и неподходящие формы общения.
This article discusses topics such as communication, its content, stages of
vocational training, communication functions, communication skills, inability to access, use of
games and inappropriate forms of communication.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Muqimov B.R. |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Ishmuhamedov R., Yuldashev M. Ta’lim va tarbiyada innovatsion pedagogik texnologiyalar. – Toshkent, Adabiyot uchqunlari, 2017. – B.59-62. |
2 | Ismailova Z.K. Tarbiyaviy ishlar metodikasi. – Toshkent, Istiqlol, 2003. – 170 b. |
3 | Ochilova G. Pedagogik mahorat asoslari. Ma’ruzalar matni. – Toshkent, TDIU, 2012. – 142 b. |
4 | Xoshimova M.K. Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat. – Toshkent, TDIU, 2011.-160 b. |