Мазкур мақолада эстетик тарбиянинг асосий аспектлари масалалари
юзасидан мавжуд нуқтаи назарлар, эстетик тарбиянинг мазмун-моҳияти ҳақида сўз
юритилади.эстетик тарбия, структура, хусусият, санъат, назария, жараён,
одам, индивид, индивидуаллик, тарбиявий фаолият, баркамол авлод, меҳнат.
Мазкур мақолада эстетик тарбиянинг асосий аспектлари масалалари
юзасидан мавжуд нуқтаи назарлар, эстетик тарбиянинг мазмун-моҳияти ҳақида сўз
юритилади.эстетик тарбия, структура, хусусият, санъат, назария, жараён,
одам, индивид, индивидуаллик, тарбиявий фаолият, баркамол авлод, меҳнат.
В данной статье рассматриваются существующие подходы к
основным аспектам эстетического воспитания, сущности эстетического воспитания.
This article discusses existing approaches to the main aspects of aesthetic
education, the essence of aesthetic education.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Arzimatova I.M. |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Djibladze G. Prinsipi esteticheskogo vospitaniya, t. 1. Tbilisi, 1971; Kiyashenko N.I. Voprosi formirovaniya sistemi esteticheskogo vospitaniya v SSSR. M., Leyzerov N.L. V poiskax i borbe. (Iz istorii esteticheskix vozzreniy i esteticheskogo vospitaniya v Sovetskoy Rossii). M., 1971; Razumniy V.A. Esteticheskoe vospitanie. (Sushnost. Formi. Metodi.). M., 1969; Voprosi teorii esteticheskogo vospitaniya. Pod. Red. G.Z.Apresyana. M., 1970; Trud i esteticheskoe vospitanie. Otv. red. V. I. Asmolova. Riga. 1969, i dr. |
2 | Chelovek i obshestvo, vip. 9. Problemi sotsializatsii individa. L., 1971. |
3 | Bodalev A.A.Vospriyatie cheloveka chelovekom.L., 1965, s. 16. |
4 | Garmonicheskiy chelovek. M, 1965. |
5 | Kagan M.S. Leksii po marksistko-leninskoy estetike. L., 1971, s.223. |
6 | Apresyan G.Z.Osnovi i xarakter sovetskogo esteticheskogo vospitaniya. – V kn.: Voprosi teorii esteticheskogo vospitaniya. M., 1971, s. 14. |
7 | Voynar I. Esteticheskoe vospitanie. – V kn.: Filosofskaya ensiklopediya, t. 5. M., 1970, s. 578. |
8 | San’atning tarbiyaviy-ta’limiy imkoniyatlari o‘ziga xos cheklanganligini ta’kidlash joiz: “Zaruriy hayotik tajribasiz, san’at bilan qiziqish rivojlanishning bir tomonlama bo‘lishiga olib kelishi mumkin. Bunda san’at, qaysidir ma’noda hayot maktabi bo‘lmay qaladi, u o‘zi alohida olamga aylanib, tasavvurni o‘ziga bo‘ysundirishi va hatto real hayotni qadosizlantirishi mumkin ”.(Xolostova T.V. Eticheskoe vospitanie. L., 1970, s. 26.) |