Ушбу мақолада касбий таълим мазмунининг ўзига хос хусусиятлари,
дидактик аҳамияти ёритилган. Касб таълими мазмунига қўйиладиган замонавий
педагогик талаблар очиб берилган. Ушбу йўналишда юртимиз ва хорижда олиб борилаётган
илмий-методик тадқиқотларга таҳлилий муносабат билдирилган, педагогик тавсиялар
илгари сурилган.
Ушбу мақолада касбий таълим мазмунининг ўзига хос хусусиятлари,
дидактик аҳамияти ёритилган. Касб таълими мазмунига қўйиладиган замонавий
педагогик талаблар очиб берилган. Ушбу йўналишда юртимиз ва хорижда олиб борилаётган
илмий-методик тадқиқотларга таҳлилий муносабат билдирилган, педагогик тавсиялар
илгари сурилган.
В данной статье освещены особенности, дидактическое значение
содержания профессионального образования. Выявлены современные педагогические
требования к содержанию профессионального образования. В этом направлении
выдвигаются аналитические подходы к научно-методическим исследованиям, проводимым
в стране и за рубежом, педагогические рекомендации.
This article highlights the features and didactic significance of the content of
professional education. The modern pedagogical requirements for the content of vocational
education are identified. In this direction, analytical approaches to scientific and methodological
research conducted in the country and abroad, pedagogical recommendations are put forward.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Kadirov X.S. |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Xoliqov A. Pedagogik mahorat. – T., 2011 |
2 | Qosimov SH. Kasb-hunar kollejlarida amaliy kasbiy ta’limni tashkil etishning ilmiy- pedagogik asoslari. – T: “Fan va texnologiya”, 2014. |
3 | Hakimova M. Kasb pedagogikasi. //O‘quv qo‘llanma. – T. TDIU, 2007. |
4 | Hakimova M. Kasb pedagogikasi. //O‘quv qo‘llanma. – T. TDIU, 2007. |
5 | Slastenin V.A., Podimova L.S. Pedagogika: innovatsionnaya deyatelnost - M.: 1997. |
6 | Xutorskoy A.V. Pedagogicheskaya innovatika: metodologiya, teoriya, praktika – M.: 2005 |