90

Ушбу  мақолада  ривожланган  давлатларда  ўқувчиларда  бизнес 
кўникмаларини  ривожлантириш,  “карьера  учун  таълим”  концепцияси  дастурлари 
асосида замонавий корхона ва муассасалар ходимлари учун зарур касбий билим, кўникма ва 
малакаларни  босқичма-босқич  шакллантириб  бориш,  шунингдек  АҚШ,  Япония,  Буюк 
Британия,  Франция  каби  давлатларда  ўқувчиларни  бизнес  оламига  олиб  кириш  орқали 
уларда  амалий  кўникма  ва  ташаббускорлик  сифатларини  шакллантириш,  ижодкорлик 
қобилиятларини  ривожлантириш  ҳамда  мустақил  ўз  бизнес  фаолиятини  йўлга  қўйиш 
борасидаги тажрибалари хусусида фикр юритилади.  

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 11-01-2021
  • Read count 83
  • Date of publication 16-12-2020
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages250-255
Ўзбек

Ушбу  мақолада  ривожланган  давлатларда  ўқувчиларда  бизнес 
кўникмаларини  ривожлантириш,  “карьера  учун  таълим”  концепцияси  дастурлари 
асосида замонавий корхона ва муассасалар ходимлари учун зарур касбий билим, кўникма ва 
малакаларни  босқичма-босқич  шакллантириб  бориш,  шунингдек  АҚШ,  Япония,  Буюк 
Британия,  Франция  каби  давлатларда  ўқувчиларни  бизнес  оламига  олиб  кириш  орқали 
уларда  амалий  кўникма  ва  ташаббускорлик  сифатларини  шакллантириш,  ижодкорлик 
қобилиятларини  ривожлантириш  ҳамда  мустақил  ўз  бизнес  фаолиятини  йўлга  қўйиш 
борасидаги тажрибалари хусусида фикр юритилади.  

Русский

В данной статье рассматривается опыт развития бизнесных навыков 
учащихся в развитых странах, поэтапного формирования необходимых профессиональных 
знаний,  умений  и  навыков  для  работников  современных  предприятий  и  учреждений  на 
основе  программ  концепции  “образование  для  карьеры”,  а также  формирования  в таких 
странах,  как  США,  Япония,  Великобритания,  Франция,  формирование  в  них 
практических  навыков  и  инициативных  качеств,  развитие  творческих  способностей  и 
налаживание самостоятельной предпринимательской деятельности. 

English

This  article  discusses  the  development  of  business  skills  in  schoolchildren  in 
developed  countries,  and  the  gradual  formation  of  the  professional  knowledge,  skills  and  abilities 
required  for  employees  of  modern  businesses  and  institutions  based  on  the  concept  of  'career 
education'.  It  also  reflects  on  students'  practical  skills  and  leadership  skills,  developing  their 
creative skills and developing their own businesses by bringing students into the business world in 
the United States, Japan, the United Kingdom and France. 

Author name position Name of organisation
1 Artikova M.B.
Name of reference
1 Grass T.P.Ekonomicheskaya sotsializatsiya podrastayushix pokoleniy v razvitix stranax / Lambert Academic Publishing. Germaniya, 2011.–S.116.
2 Gibb A. A note on the meaning of entrepreneurial core qualities and qualities and management.–L.,1998.–P.17.
3 Davies N. A review of enterprise and the economy in education. HM Treasure, 2002. URL: www.dfes.gov.uk.
4 Youth Entrepreneurship: Theory, Practice and Field Development. 2006.Sep.P.18.
5 Klimova E. Professionalnaya deyatelnost predprinimatelya. SPb.:Skifiya, 2014.–S.33.
6 Kremneva T.L. Podgotovka sotsialnix rabotnikov v Velikobritanii: avtoref. dis....d-ra ped. nauk.–M., 1999.–S.31.
7 Petrishev V.I., Grass T.P. Predprinimatelstvo kak faktor ekonomicheskoy sotsializatsii shkolnoy molodeji (na primere Rossii i zarubejnыx stran). Krasnoyarsk, 2011.
8 Urvanseva S.E.,Aleksandrova I.S. Obuchenie osnovi predprinimatelstva v zarubejnix shkolax // Ekonomika v shkole.–M., 2017, №3.S.51-60.
9 Elektronniy jurnal «Junior Achievement Incorporated».–htpp:// www.jaintl.org./
Waiting