Мақолада, она тили таълимида ўқувчиларнинг ижодий фаолиятини
лойиҳалаштириш амалиётини асослаш, унинг ўзига хос хусусиятларини тавсифлаш учун
педагогик тажриба предмети, мақсади, вазифаларини аниқлаш, тажрибанинг боришини
тавсифлаш, унинг натижаларини таҳлил қилишга доир фикр баён этилган. Она тили
таълимида ўқувчиларнинг ижодий фаолиятини лойиҳалаштиришнинг асосий мақсади
таълим самарадорлигини ошириш ва сифатини яхшилаш. Она тили таълимида
ўқувчиларнинг ижодий фаолиятини лойиҳалаштириш қачон ва қандай шароитда исталган
педагогик самарани беради? Бу саволга жавоб бериш таълим турларини, жумладан, изоҳли-
кўргазмали таълим билан ижодий таълимни ўзаро чоғиштириб таҳлил қилишни тақозо
қилади.
Мақолада, она тили таълимида ўқувчиларнинг ижодий фаолиятини
лойиҳалаштириш амалиётини асослаш, унинг ўзига хос хусусиятларини тавсифлаш учун
педагогик тажриба предмети, мақсади, вазифаларини аниқлаш, тажрибанинг боришини
тавсифлаш, унинг натижаларини таҳлил қилишга доир фикр баён этилган. Она тили
таълимида ўқувчиларнинг ижодий фаолиятини лойиҳалаштиришнинг асосий мақсади
таълим самарадорлигини ошириш ва сифатини яхшилаш. Она тили таълимида
ўқувчиларнинг ижодий фаолиятини лойиҳалаштириш қачон ва қандай шароитда исталган
педагогик самарани беради? Бу саволга жавоб бериш таълим турларини, жумладан, изоҳли-
кўргазмали таълим билан ижодий таълимни ўзаро чоғиштириб таҳлил қилишни тақозо
қилади.
В данной статье рассматривается предмет педагогического опыта,
описываются цели, задачи и анализ опыта педагогического опыта, а также анализируются
его результаты, с целью обоснования особенностей творческой деятельности учащихся в
процессе обучения родному языку. Основной целью проектирования творческой
деятельности учащихся в сфере образования на родном языке является повышение качества
образования и повышение его качества. Когда и как проектировать творчество учащихся на
родном языке образование обеспечивает желаемый педагогический эффект? Ответ на этот
вопрос требует сочетания образовательных типов, в том числе интерпретирующего
иллюстративно-визуального образования и творческого обучения.
In this article was discusses the subject of pedagogical experience, describes the
goals, objectives, and the analysis of the experience of the pedagogical experience, and analyzes its
outcomes, in order to substantiate the peculiarities of the creative work of pupils in the mother
tongue education. The main purpose of designing the creative activity of pupils in mother tongue
education is to improve the quality of education and improve their quality. When and how to design
the creativity of pupils in their mother tongue education provides the desired pedagogical effect?
Responding to this question requires a combination of educational types, including interpreting
illustrated-visual education and creative learning.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Kamroev A.. |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Roziqov O.R. O‘zbek tilidan dars tiplari.–Toshkent:O‘qituvchi, 1976.–123. |
2 | Saidahmedov N., Ochilov A. YAngi pedagogik texnologiya mohiyati va zamonaviy loyihasi.–Toshkent: 1999.–55 b. |