141

Мақолада,  она тили таълимида  ўқувчиларнинг  ижодий фаолиятини 
лойиҳалаштириш амалиётини асослаш, унинг ўзига хос хусусиятларини тавсифлаш учун 
педагогик тажриба  предмети,  мақсади,  вазифаларини  аниқлаш, тажрибанинг  боришини 
тавсифлаш,  унинг  натижаларини  таҳлил  қилишга  доир  фикр  баён  этилган.  Она  тили 
таълимида  ўқувчиларнинг  ижодий  фаолиятини  лойиҳалаштиришнинг  асосий  мақсади 
таълим  самарадорлигини  ошириш  ва  сифатини  яхшилаш.  Она  тили  таълимида 
ўқувчиларнинг ижодий фаолиятини лойиҳалаштириш қачон ва қандай шароитда исталган 
педагогик самарани беради? Бу саволга жавоб бериш таълим турларини, жумладан, изоҳли-
кўргазмали таълим билан ижодий таълимни ўзаро чоғиштириб таҳлил қилишни тақозо 
қилади. 

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 11-01-2021
  • Read count 134
  • Date of publication 06-01-2021
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages286-296
Ўзбек

Мақолада,  она тили таълимида  ўқувчиларнинг  ижодий фаолиятини 
лойиҳалаштириш амалиётини асослаш, унинг ўзига хос хусусиятларини тавсифлаш учун 
педагогик тажриба  предмети,  мақсади,  вазифаларини  аниқлаш, тажрибанинг  боришини 
тавсифлаш,  унинг  натижаларини  таҳлил  қилишга  доир  фикр  баён  этилган.  Она  тили 
таълимида  ўқувчиларнинг  ижодий  фаолиятини  лойиҳалаштиришнинг  асосий  мақсади 
таълим  самарадорлигини  ошириш  ва  сифатини  яхшилаш.  Она  тили  таълимида 
ўқувчиларнинг ижодий фаолиятини лойиҳалаштириш қачон ва қандай шароитда исталган 
педагогик самарани беради? Бу саволга жавоб бериш таълим турларини, жумладан, изоҳли-
кўргазмали таълим билан ижодий таълимни ўзаро чоғиштириб таҳлил қилишни тақозо 
қилади. 

Русский

В  данной  статье  рассматривается  предмет  педагогического  опыта, 
описываются цели, задачи и анализ опыта педагогического опыта, а также анализируются 
его результаты,  с целью  обоснования  особенностей творческой  деятельности учащихся  в 
процессе  обучения  родному  языку.  Основной  целью  проектирования  творческой 
деятельности учащихся в сфере образования на родном языке является повышение качества 
образования и повышение его качества. Когда и как проектировать творчество учащихся на 
родном языке образование обеспечивает желаемый педагогический эффект? Ответ на этот 
вопрос  требует  сочетания  образовательных  типов,  в  том  числе  интерпретирующего 
иллюстративно-визуального образования и творческого обучения. 

English

In  this article was discusses  the  subject of pedagogical  experience, describes  the 
goals, objectives, and the analysis of the experience of the pedagogical experience, and analyzes  its 
outcomes,  in  order  to  substantiate  the  peculiarities  of  the  creative work  of  pupils  in  the mother 
tongue education. The main purpose of designing  the creative activity of pupils  in mother  tongue 
education is to improve the quality of education and improve their quality. When and how to design 
the  creativity  of  pupils  in  their mother  tongue  education  provides  the  desired  pedagogical  effect? 
Responding  to  this  question  requires  a  combination  of  educational  types,  including  interpreting 
illustrated-visual education and creative learning. 

Author name position Name of organisation
1 Kamroev A..
Name of reference
1 Roziqov O.R. O‘zbek tilidan dars tiplari.–Toshkent:O‘qituvchi, 1976.–123.
2 Saidahmedov N., Ochilov A. YAngi pedagogik texnologiya mohiyati va zamonaviy loyihasi.–Toshkent: 1999.–55 b.
Waiting