Мақолада мактабгача таълим муассасаси ўқув машғулотларини
ташкил этиш тамойиллари, мактабгача таълим муассасаларида болаларни жисмоний,
ақлий, ижтимоий ҳиссий жиҳатдан камол топтириш ва уларнинг соғлигини муҳофаза
қилиш, болаларни эркин фикрлаш, ижодий қобилиятларни ривожлантириш, аҳлоқий ва
маънавий жиҳатдан баркамол қилиб мактаб таълимига тайёрлаш – мактабгача таълим
муассасаси педагогларининг маҳорати, билими ва тажрибасига боғлиқ эканлиги илмий
асосда ёритилган. Шунингдек мақолада мактабгача ёшдаги болаларнинг ёш ва психологик
хусусиятларини инобатга олган ҳолда инновацион технологиялардан фойдаланиб ўқув
жараёнини ташкил этиш масалалари билан бир қаторда таълимни ташкил этиш
тамойиллари тўғрисида ҳам бир қатор фикрлар баён этилган.
Мақолада мактабгача таълим муассасаси ўқув машғулотларини
ташкил этиш тамойиллари, мактабгача таълим муассасаларида болаларни жисмоний,
ақлий, ижтимоий ҳиссий жиҳатдан камол топтириш ва уларнинг соғлигини муҳофаза
қилиш, болаларни эркин фикрлаш, ижодий қобилиятларни ривожлантириш, аҳлоқий ва
маънавий жиҳатдан баркамол қилиб мактаб таълимига тайёрлаш – мактабгача таълим
муассасаси педагогларининг маҳорати, билими ва тажрибасига боғлиқ эканлиги илмий
асосда ёритилган. Шунингдек мақолада мактабгача ёшдаги болаларнинг ёш ва психологик
хусусиятларини инобатга олган ҳолда инновацион технологиялардан фойдаланиб ўқув
жараёнини ташкил этиш масалалари билан бир қаторда таълимни ташкил этиш
тамойиллари тўғрисида ҳам бир қатор фикрлар баён этилган.
В статье рассматриваются принципы организации дошкольных
образовательных учреждений, физического, психического, эмоционального развития детей в
дошкольных учреждениях, охраны здоровья детей, развития навыков творческого
мышления, нравственного и духовного развития дошкольного образования - дошкольного
образовательного учреждения. базируется на научных знаниях, умениях и опыте педагогов.
В статье также рассматриваются вопросы организации учебного процесса с
использованием инновационных технологий с учетом возрастных и психологических
особенностей детей дошкольного возраста, а также принципов организации обучения.
The article discusses the principles of the organization of preschool educational
institutions, the physical, mental, emotional development of children in preschool institutions, child
health, the development of creative thinking skills, moral and spiritual development of preschool
education - preschool educational institution. based on scientific knowledge, skills and experience of
teachers. The article also deals with the organization of the educational process using innovative
technologies, taking into account the age and psychological characteristics of children of preschool
age, as well as the principles of the organization of education.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Sanaeva S.B. |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Pedagogik texnologiya: muammo va istiqbollar (zamonoviy pedagogik texnologiyaning ilmiy-nazariy asoslari). Mualliflar guruhi. / T.:OO‘MKHTRM, 300 bet |
2 | G‘oziev E., Murotalieva N. Pedagogika faoliyatda shaxsiyatga yo‘nalganlik.- J.: Xalq ta’limi, 2-son, 2001. 86-90 b. |
3 | Ishmuxamedov R.J., YUldashev M. Ta’lim va tarbiyada innovatsion pedagogik texnologiyalar.T.: “Nihol” nashriyoti, 2016, 279 b. |