Мақолада немис тилини чет тили сифатида ўргатиш ва ўрганишда
визуал мнемотехникадан фойдаланиш масалалари ҳақида фикр юритилган. Визуал
мнемотехниканинг турлари кўрсатиб берилган.
Мақолада немис тилини чет тили сифатида ўргатиш ва ўрганишда
визуал мнемотехникадан фойдаланиш масалалари ҳақида фикр юритилган. Визуал
мнемотехниканинг турлари кўрсатиб берилган.
В статье рассматривается использование визуальной мнемотехники
в преподавании немецкого языка как иностранного языка. Типы визуальной мнемоники
были показаны
The article discusses the use of visual mnemonics in teaching and learning
German as a foreign language. The types of visual mnemonics are shown.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Xasanova O.Q. |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | H.Sperber. Mnemotechnik im Fremdsprachenerwerb. 1989. S.33 |
2 | K. Sojkova. MNEMOTECHNISCHE HILFSMITTEL IM UNTERRICHT DER DEUTSCHEN SPRACHE AN DER МITTELSCHULE DIPLOMOVÁ PRÁCE. Plzeň 2013. S. 25-30 |
3 | MAIER, Christian, WEBER, Marion, Superlearning znamená úspěch, Translation © Šárka Bobková, Talpress 1994, ISBN 80-85609-59-2. S. 22. |
4 | METZIG, Werner, SCHUSTER, Martin, Lernen zu lernen: Lernstrategien wirkungsvoll einsetzen, Veröffentlicht von Springer, 2005. ISBN 3540260307 S. 56-59 |
5 | Nordkämper-Schleicher, U. (1998). Besser Behalten: Mnemotechniken beim Sprachenlernen am Beispiel "Deutsch als Fremdsprache" für Erwachsene. Dissertation. Pädagogische Hochschule Freiburg. S.85 |
6 | Possin, W. (2003). Alles im Kopf: Mit Merktechniken zum Supergedächtnis. München: mvg Verlag. |
7 | Sh.Rahmonov,I.Sattiboyev. So`z yodlash sirlari. Istiqlol nuri. T.: 2015. 17 – bet. |