Тадқиқот "октан сони" индикаторини керакли параметрларга
мослаштириш учун композицион қўшимчаларни танлаш орқали амалга оширилди. А-18
нинг алоҳида моддаси шунингдек, оловни ишлаб чиқарувчи восита сифатида ўрганилди,
унинг турли концентрацияларда фойдаланиш самарадорлиги ҳам аниқланди. Иш билан
боғлиқ ҳолда, тўғри таркибдаги бензин фракциясининг октан сони ГОСТ 8226-2015
талабларига жавоб берадиган қўшимчаларнинг оптимал миқдори танлаб олинган ва
бензин ёқилғисининг физик-кимёвий ва эксплуатацион хусусиятларининг ўзгаришига
таъсири ўрганилган.
Тадқиқот "октан сони" индикаторини керакли параметрларга
мослаштириш учун композицион қўшимчаларни танлаш орқали амалга оширилди. А-18
нинг алоҳида моддаси шунингдек, оловни ишлаб чиқарувчи восита сифатида ўрганилди,
унинг турли концентрацияларда фойдаланиш самарадорлиги ҳам аниқланди. Иш билан
боғлиқ ҳолда, тўғри таркибдаги бензин фракциясининг октан сони ГОСТ 8226-2015
талабларига жавоб берадиган қўшимчаларнинг оптимал миқдори танлаб олинган ва
бензин ёқилғисининг физик-кимёвий ва эксплуатацион хусусиятларининг ўзгаришига
таъсири ўрганилган.
исследование проводилось путем выбора композиционных добавок для
адаптации индикатора "октановое число" к нужным параметрам. Отдельное вещество
A-18 также было изучено как средство для изготовления пламени, определяющее его
эффективность использования в различных концентрациях. В связи с работой было
выбрано оптимальное количество добавок, отвечающих требованиям ГОСТ 8226-2015
октановое число бензиновой фракции в нужном составе, и изучено влияние изменения
физико-химических и эксплуатационных свойств бензинового топлива
the study was carried out by selecting composite additives to adapt the indicator
"octane number" to the desired parameters. A separate substance, A-18, has also been studied as a
flame-making agent, determining its effectiveness in various concentrations. In connection with the
work, the optimal number of additives that meet the requirements of GOST 8226-2015 octane
number of gasoline fraction in the desired composition was selected, and the influence of changes in
the physicochemical and operational properties of gasoline fuel was studied
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Umirov N. . | ||
2 | Norkulov F.N. | ||
3 | Dzhalilov A.T. |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | V.E.Emel’yanov and V.N.Skvortsov,Motor Fuels: Antiknock Properties and Ignitability[in Russian],Tekhnika, Moscow (2006). |
2 | A. M. Danilov, Additives. Improving the Environmental Characteristics of Petroleum Fuels[in Russian],Khimiya, Moscow (1996). |
3 | V. M. Kapustin, Khim. Tekhnol. Topl. Masel, No. 2, 13-15 (2005). |
4 | A. M. Danilov, Use of Fuel Additives[Russian translation] Mir, Moscow (2005) |
5 | S. A. Karpov, Neftepererab. Neftekhim., No. 1, 23-26 (2006). |
6 | S. N. Onoichenko, Use of Oxygenates in Production of Future Automotive Gasolines[in Russian], Tekhnika,Moscow (2003). |