Ушбу мақолада баркамол авлодни тарбиялашда интеграцион
ёндашувнинг зарурати ва имкониятлари очиб берилган. Шунингдек, мақолада ўқувчи
шахсини шакллантиришда жисмоний ва маънавий-ахлоқий тарбиянинг интеграциясини
таъминлаш йўллари кўрсатилаган.
Ушбу мақолада баркамол авлодни тарбиялашда интеграцион
ёндашувнинг зарурати ва имкониятлари очиб берилган. Шунингдек, мақолада ўқувчи
шахсини шакллантиришда жисмоний ва маънавий-ахлоқий тарбиянинг интеграциясини
таъминлаш йўллари кўрсатилаган.
В этой статье излагается о необходимости комплексного подхода к
обучению гармоничного поколения. В статье также описывается, как интегрировать
физическое и духовно-нравственное воспитание в личности ученика.
This article outlines the need for an integrated approach to teaching the
harmonious generation. The article also describes how to integrate physical and spiritual-moral
education in the personality of the student.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Toshtemirov O.A. |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Mavlonova R., Raxmonqulova N. Boshlang’ich ta’limni integratsiyalash. O'quv qo'llanma. -T.:“O'qituvchi”, 2011. |
2 | Baxareva L.N. Integratsiya uchebnix zanyatiy v nachalnoy shkole na kravedcheskoy osnove. Nachalnaya shkola. 1991.-№8.-48 s. |
3 | Mahmudov T. Komillik asrorlari. -oshkent: Adolat,2006.–B. 81. |
4 | Karimov I.A. Barkamol avlod- O'zbekiston taraqqiyotining poydevori. - T.:“Sharq” nashriyot-matbaa konsemi,1997.- B. 63 |
5 | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti SHavkat Mirziyoevning Oliy Majlisga Murojaatnomasi. 28 dekabr 2018 yil. – Toshkent: O‘zbekiston, 2019. – B.38. |