144

Ушбу  мақолада  баркамол  авлодни  тарбиялашда  интеграцион 
ёндашувнинг  зарурати  ва  имкониятлари  очиб  берилган.  Шунингдек,  мақолада  ўқувчи 
шахсини шакллантиришда жисмоний  ва маънавий-ахлоқий тарбиянинг интеграциясини 
таъминлаш йўллари кўрсатилаган. 

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system22-01-2021
  • Read count138
  • Date of publication19-01-2021
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages245-249
Ўзбек

Ушбу  мақолада  баркамол  авлодни  тарбиялашда  интеграцион 
ёндашувнинг  зарурати  ва  имкониятлари  очиб  берилган.  Шунингдек,  мақолада  ўқувчи 
шахсини шакллантиришда жисмоний  ва маънавий-ахлоқий тарбиянинг интеграциясини 
таъминлаш йўллари кўрсатилаган. 

Русский

В  этой  статье  излагается  о  необходимости  комплексного  подхода  к 
обучению  гармоничного  поколения.  В  статье  также  описывается,  как  интегрировать 
физическое и духовно-нравственное воспитание в личности ученика. 

English

This  article  outlines  the  need  for  an  integrated  approach  to  teaching  the 
harmonious  generation.  The  article  also  describes  how  to  integrate  physical  and  spiritual-moral 
education in the personality of the student. 

Author name position Name of organisation
1 Toshtemirov O.A.
Name of reference
1 Mavlonova R., Raxmonqulova N. Boshlang’ich ta’limni integratsiyalash. O'quv qo'llanma. -T.:“O'qituvchi”, 2011.
2 Baxareva L.N. Integratsiya uchebnix zanyatiy v nachalnoy shkole na kravedcheskoy osnove. Nachalnaya shkola. 1991.-№8.-48 s.
3 Mahmudov T. Komillik asrorlari. -oshkent: Adolat,2006.–B. 81.
4 Karimov I.A. Barkamol avlod- O'zbekiston taraqqiyotining poydevori. - T.:“Sharq” nashriyot-matbaa konsemi,1997.- B. 63
5 O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti SHavkat Mirziyoevning Oliy Majlisga Murojaatnomasi. 28 dekabr 2018 yil. – Toshkent: O‘zbekiston, 2019. – B.38.
Waiting