ushbu maqolada ta’lim jarayonida kognitiv uslub shakllanishining o’ziga xos
xususiyatlari usullari haqida fikr yuritilgan. Maqola talabalar, pedagoglar, kognitiv uslub
muammosi bilan shug’ullanuvchi mutaxassislar uchun mo’ljallangan.
ushbu maqolada ta’lim jarayonida kognitiv uslub shakllanishining o’ziga xos
xususiyatlari usullari haqida fikr yuritilgan. Maqola talabalar, pedagoglar, kognitiv uslub
muammosi bilan shug’ullanuvchi mutaxassislar uchun mo’ljallangan.
в статье рассматриваются вопросы развития когнитивной
деятельности учащихся, его общего интеллекта. Обоснована актуальность изучения
психологической динамики развития учащихся, с учётом местных условий. Статья
предназначена для студентов, педагогов, специалистов занимающихся проблемами
когнитивного метода.
this article opens the main point of the cognitive style, individual peculiarities of
the cognitive style, and also the psychological peculiarities of the cognitive development in the
process of educational activity. The article is cwailable to students, teachers, specialists working on
the problem of cognitive method.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Badritdinova M.B. |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Botirov B.M. O’zbek milliy xarakteri shakllanishiga qadriyatlar ta’sirining psixologik xususiyatlari Psixologiya fanlari nomzodi ilmiy darajasini olish uchun dissertatsiya ishi avtoreferati T.:2011 |
2 | Botirov B.M. Etnopsixologiya T. TDPU, 2012 |
3 | Xolodnaya M.A. Psixologiya intellekta. Paradokso’ issledovaniya. - 2-e izd., pererab.i dop.-SPb.:Piter, 2002.-264 s |
4 | Xolodnaya M.A. Kognitivno’e stili. O prirode individualnogo uma M.: 2004.384s |
5 | Gyunter Klaus, Vvedenie v differetsialnuyu psixologiyu ucpeniya», «Pedagogika», 1987. |
6 | Baron, M. (1981). Schedule for Interviewing Borderlines. New York: New York State Psychiatric Institute. |
7 | Zinchenko T.R, Kognitivnaya i prikladnaya psixologiya.-M.:MODEK, 2000.,608 st |