Таълим жамиятнинг ҳар бир соҳасини тизимли тарзда амал
қилиши ва ривожланиш динамикасини таъминлаш учун амал қилиб, янги
технологияларни яратиш ва жорий этиш, такомиллаштириш, уларни
диагностикасини амалга ошириш, прогноз қилиш, соҳага қаратилган таҳдид ва хавф
хатарларни ўз вақтида аниқлаш, уларни зарарлантиришнинг усул ва воситаларидан
фойдаланиш тартибини аниқлаб беради. Ушбу мақолада жамиятнинг маънавий
ҳаётини шакллантиришда таълим-тарбия масаласининг ижтимоий детерминация-
лашувига оид маълумотлар берилган бўлиб, мақоладаги маълумотлар ижтимоий-
фалсафий жиҳатдан қиёсий таҳлил қилиб ўтилган.
Таълим жамиятнинг ҳар бир соҳасини тизимли тарзда амал
қилиши ва ривожланиш динамикасини таъминлаш учун амал қилиб, янги
технологияларни яратиш ва жорий этиш, такомиллаштириш, уларни
диагностикасини амалга ошириш, прогноз қилиш, соҳага қаратилган таҳдид ва хавф
хатарларни ўз вақтида аниқлаш, уларни зарарлантиришнинг усул ва воситаларидан
фойдаланиш тартибини аниқлаб беради. Ушбу мақолада жамиятнинг маънавий
ҳаётини шакллантиришда таълим-тарбия масаласининг ижтимоий детерминация-
лашувига оид маълумотлар берилган бўлиб, мақоладаги маълумотлар ижтимоий-
фалсафий жиҳатдан қиёсий таҳлил қилиб ўтилган.
Образование функционирует для системной деятельности каждой
сферы общества и определяет порядок создания и внедрения новых технологий, их
совершенствования, осуществления их диагностики, прогнозирования, своевременного
выявления угроз и опасностей, направленные против сферы.
В данной статье представлены сведения социальной детерминации вопросов
образования и воспитания в формировании духовной жизни общества, приведенные сведения
сапостевительно проанализированы в социально-философском отношении.
in this article education is systematically applied to each area of society and
providing development dynamics, creating and implementing new technologies, improving,diagnosing, predicting, identifying and addressing industry-specific threats and risks and how to
use the tools.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Amirhozhaev S.K. |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Glavniy faktor v teorii Ibn Xalduna. V kn.: Istoriya sotsialnoy misli v Islame. – Moskva: Veche, 2012. - S. 217-228 |
2 | Samarov R., D. Rakhmanov Social work activity in providing the life of the society (functional-structural analysis) // Theoretical & Applied Science № 07 (39) 2016. – P 14-16. |
3 | Etimologik jihatdan tolerant tushunchasi lotin (tolerare) tilidan olingan bo‘lib, chidamli, bardoshli degan ma’nolarni anglatadi. Har bir milliy madaniyatda uni ekvivalenti mavjud bo‘lib, o‘zbek tilida sabr tushunchasi tolerant tushunchasiga ekvivatent hisoblanadi. |
4 | O‘ziga ijobiy munosabatda bo‘lishning shakllanganligi. Mazkur birinchi navbatda o‘z his-tuyg‘ulari, shaxsiy qadr-qimmat va sharfni anglaganlikda, salbiy emotsiyalar va hislarni baratarf etish ustida ishlashda o‘z aksini topadi. |
5 | Malyanov E.A. Sotsialno-kulturnaya innovatika: metodologiya, teoriya i praktika // Dis. … dokt. ped. nauk. – Tambov: TGU im. G.R. Derjavina, 2011. – S. 83. |
6 | Ivannikov A.D., Kulagin V.P., Mordvinov V.A, i dr. Poluchenie znaniy dlya formirovaniya informatsionnix obrazovatelnix resursov. - M.: FGU GNII ITT «Informika», 2008. - 440 s. |
7 | SHemonchuk D.S. Makromedia v obrazovanii. - M.: MIREA, 2012. – 168 s. |