142

Мақолада  ижтимоий  тармоқ  контентни  тижоратлаштириш 
воситаси  сифатида  кўриб  чиқилган,  бунда  контенти  тармоқ  иштирокчилари 
томонидан  тўлдириладиган  интерактив  кўп  фойдаланувчили  веб-сайт.  Сайт 
автоматлаштирилган  ижтимоий  муҳит  бўлиб,  умумий  қизиқишларга  эга 
фойдаланувчилар  гуруҳига  мулоқот  олиб  боришга  имкон  беради.  Шунингдек, 
ижтимоий  тармоқларга  сўнгги  вақтларда  фаол  ривожланаётган  турли  форумлар, 
айниқса соҳа форумлари киритиш мумкин. 

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system09-03-2021
  • Read count140
  • Date of publication14-02-2021
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages223-229
Ўзбек

Мақолада  ижтимоий  тармоқ  контентни  тижоратлаштириш 
воситаси  сифатида  кўриб  чиқилган,  бунда  контенти  тармоқ  иштирокчилари 
томонидан  тўлдириладиган  интерактив  кўп  фойдаланувчили  веб-сайт.  Сайт 
автоматлаштирилган  ижтимоий  муҳит  бўлиб,  умумий  қизиқишларга  эга 
фойдаланувчилар  гуруҳига  мулоқот  олиб  боришга  имкон  беради.  Шунингдек, 
ижтимоий  тармоқларга  сўнгги  вақтларда  фаол  ривожланаётган  турли  форумлар, 
айниқса соҳа форумлари киритиш мумкин. 

Русский

В  стате  рассматриваеся  социальная  сеть  в  качестве инструмента 
коммерциализации  контента,  интерактивного  многопользовательского  веб-сайта, 
контент  которого наполняется  самими участниками  сети. Сайт представляет  собой  
автоматизированную    социальную    среду,    позволяющую    общаться  группе 
пользователей, объединенных общими интересами. К ним относятся и тематические 
форумы, особенно отраслевые, которые активно развиваются в последнее время.  

English

The  article  considers  the  social  network  as  a  tool  for  commercializing 
content, an interactive multi-user website, the content of which is filled in by the network 
participants themselves. The site  is an automated social environment that allows a group 
of  users  to  share  common  interests.  These  include  thematic  forums,  especially  industry 
ones, which have been actively developing recently.

Author name position Name of organisation
1 Beknazarov K.T.
Name of reference
1 Goroxov V.M. Grinberg T.E. Interaktivnaya jurnalistika: put v budushee//Ot knigi do interneta. Jurnalistika i literatura na rubeje novogo tisyacheletiya//21 vek informatsiya i obshestvo//MGU, 2000.
2 Lazutina G.V. Osnovi tvorcheskoy deyatelnosti jurnalista. M., Aspektpress, 2004.
3 Lashuk O.R. Redaktirovanie informatsionnix soobsheniy. M., 2004.
4 Pulya, V. 7 trendov: chto jdet novie media v 2014 godu? [Elektronniy resurs] / V. Pulya // Blog V. Pulya New_media. 2014. 9 yanvarya. URL: http://new- media.livejournal.com/115420.html.
5 Pulya, V. 11 navikov mnogozadachnogo jurnalista [Elektronniy resurs] / V. Pulya // jurnal «Jurnalist». 2013. 2 oktyabrya. URL: http://journalist- virt.ru/archive/2013/10/document2121.html.
6 Sistema sredstv massovoy informatsii Rossii. M., Aspektpress, 2003.
7 Tertichniy A.A. Janri periodicheskoy pechati. M., Aspektpress, 2002.
8 John A. Fortunato. Commercialization: Impact on media content // Blackwell Reference Online. The International Encyclopedia of Communication. URL: http://www.blackwellreference.com/public/tocnode?id=g9781405131995_chunk_g97814051 319958_ss53-1 (data obrasheniya11/12/2013 09:24).
9 Korotkova, E. N. Mediaportal kak sredstvo sozdaniya kachestvennogo kontenta [Elektronniy resurs] / E. N. Korotkova // Moskva. 2009. URL: http://www.dslib.net/zhurnalistika/mediaportal-kak-sredstvo-sozdanija-kachestvennogo- kontenta.html.
10 Vartanova E.L. Mediaekonomika zarubejnix stran // Biblioteka Gumer– Jurnalistika. URL: http://www.gumer.info/bibliotek_Buks/Gurn/Vart/09.php (data obrasheniya 21/07/2019 14:05).
Waiting