олий таълим муассасалари олдида таълим сифатини оширишда
хорижий тажрибалардан фойдаланиш, таълим жараёнига инновацион технологияларни
жалб этиш, профессор-ўқитувчиларнинг таълим бериш услубини ва талабаларнинг
таълимга бўлган муносабатларини тубдан ўзгартириш вазифалари турибди. Бунинг учун
ҳар бир педагогнинг асосий вазифаси таълим сифатини ошириш, фанни ўқитишда
замонавий педагогик ва ахборот коммуникация технологияларининг самарадор
усулларидан фойдаланиш, талабаларнинг фанга бўлган қизиқишларини ортириш ва
уларнинг ижодий фаолиятини ривожлантиришда замонавий педагогик усул ва услублардан
фойдаланиш бўлмоғи керак.
олий таълим муассасалари олдида таълим сифатини оширишда
хорижий тажрибалардан фойдаланиш, таълим жараёнига инновацион технологияларни
жалб этиш, профессор-ўқитувчиларнинг таълим бериш услубини ва талабаларнинг
таълимга бўлган муносабатларини тубдан ўзгартириш вазифалари турибди. Бунинг учун
ҳар бир педагогнинг асосий вазифаси таълим сифатини ошириш, фанни ўқитишда
замонавий педагогик ва ахборот коммуникация технологияларининг самарадор
усулларидан фойдаланиш, талабаларнинг фанга бўлган қизиқишларини ортириш ва
уларнинг ижодий фаолиятини ривожлантиришда замонавий педагогик усул ва услублардан
фойдаланиш бўлмоғи керак.
Высшие учебные заведения сталкиваются с проблемой использования
международного опыта в области повышения качества образования, использования
инновационных технологий в учебном процессе, а также радикального изменения методов
обучения и отношения студентов к образованию. Для этого основной задачей каждого
учителя должно быть повышение качества образования, использование современных
педагогических и информационно-коммуникационных технологий при преподавании
предмета, использование современных педагогических методов и приемов в развитии
творческой активности учащихся.
Higher education institutions face the challenge of using international experience
in improving the quality of education, the use of innovative technologies in the learning process,
and the radical change of teaching methods and the attitudes of students to education. For this
purpose, the main task of each teacher should be to improve the quality of education, the use of modern pedagogical and information-communication technologies in teaching the subject, the use of
modern pedagogical methods and techniques in the development of creative activity of students.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Umarov Q.B. | ||
2 | Usmanova N.Q. |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | YU.V.Kosyakin, Osnovi didaktiki dlya prepodovateley sistemi distanuionnogo obucheniya: monografiya.-M.:MGIU,2006. |
2 | V.S. Kukushina, Pedagogicheskie texnologii: ucheb. pos. – Rostov na Donu, 2002. |