217

Ushbu maqolada mavhum(abstrakt)  san’atning  estetik  tarbiya  jarayonodagi 
foydali  tomonlari  to'g'risida  fikr  yuritilgan.  Shuningdek,  estetik  tarbiyada  tasviriy  san’atning 
umumiy qabul qilingan tendensiyalari va abstrakt san’at o’rtasidagi o’zaro bog’liqlik hamda o’ziga 
xosliklarni  aniqlash  jaraynida  vujudga  kelayotgan  ayrim muammolar  va  ularni  hal  etish  uchun 
tavsiyalar berilgan. 

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 10-03-2021
  • Read count 214
  • Date of publication 15-02-2021
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages279-282
Ўзбек

Ushbu maqolada mavhum(abstrakt)  san’atning  estetik  tarbiya  jarayonodagi 
foydali  tomonlari  to'g'risida  fikr  yuritilgan.  Shuningdek,  estetik  tarbiyada  tasviriy  san’atning 
umumiy qabul qilingan tendensiyalari va abstrakt san’at o’rtasidagi o’zaro bog’liqlik hamda o’ziga 
xosliklarni  aniqlash  jaraynida  vujudga  kelayotgan  ayrim muammolar  va  ularni  hal  etish  uchun 
tavsiyalar berilgan. 

Русский

 В данной  статье  обсуждаются  преимущества  использования 
абстракного  искусства  в  эстетическом  воспитании.  Есть  также  некоторые 
рекомендации  по    решению  проблем,  которые  возникают  в  процессе  определений 
коррелятов  и  особых  характеров  основных  тенденций  изобразительного  искусства  и 
абстракта.

English

This article discusses the benefits of using abstract art in aesthetical upbringing 
process.  There  are  also  some  recommendations  for  solving  problems  that  arise  in  the  process  of 
determination of correlation and features of pictorial and abstract art. 

Author name position Name of organisation
1 Isakov .A.
Name of reference
1 Neyronnie i povedencheskie korrelyati iskusstva. X.Kavabata i S.Zeki. Neyropsixologicheskiy jurnal (№91). 2004.
2 K.A.Lenger. On-layn publikatsiya.2007
3 R.L.Solso. Kognitiv nevro-nauka iskusstva. Jurnal estestvennix nauk. 2000.
4 Richard Taylor. “Mir xaosov Jeksona Polloka”. Publikatsiya iz jurnala “Scientific American”. 2003
Waiting