Ushbu maqolada mavhum(abstrakt) san’atning estetik tarbiya jarayonodagi
foydali tomonlari to'g'risida fikr yuritilgan. Shuningdek, estetik tarbiyada tasviriy san’atning
umumiy qabul qilingan tendensiyalari va abstrakt san’at o’rtasidagi o’zaro bog’liqlik hamda o’ziga
xosliklarni aniqlash jaraynida vujudga kelayotgan ayrim muammolar va ularni hal etish uchun
tavsiyalar berilgan.
Ushbu maqolada mavhum(abstrakt) san’atning estetik tarbiya jarayonodagi
foydali tomonlari to'g'risida fikr yuritilgan. Shuningdek, estetik tarbiyada tasviriy san’atning
umumiy qabul qilingan tendensiyalari va abstrakt san’at o’rtasidagi o’zaro bog’liqlik hamda o’ziga
xosliklarni aniqlash jaraynida vujudga kelayotgan ayrim muammolar va ularni hal etish uchun
tavsiyalar berilgan.
В данной статье обсуждаются преимущества использования
абстракного искусства в эстетическом воспитании. Есть также некоторые
рекомендации по решению проблем, которые возникают в процессе определений
коррелятов и особых характеров основных тенденций изобразительного искусства и
абстракта.
This article discusses the benefits of using abstract art in aesthetical upbringing
process. There are also some recommendations for solving problems that arise in the process of
determination of correlation and features of pictorial and abstract art.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Isakov .A. |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Neyronnie i povedencheskie korrelyati iskusstva. X.Kavabata i S.Zeki. Neyropsixologicheskiy jurnal (№91). 2004. |
2 | K.A.Lenger. On-layn publikatsiya.2007 |
3 | R.L.Solso. Kognitiv nevro-nauka iskusstva. Jurnal estestvennix nauk. 2000. |
4 | Richard Taylor. “Mir xaosov Jeksona Polloka”. Publikatsiya iz jurnala “Scientific American”. 2003 |