Мақолада бўлажак ўқитувчиларнинг мустақил фикрлаш
маданиятини риожлантириш муаммосига инновацион ёндошув асосида моделлаштириш
билан боғлиқ масалалар, амалий тавсиялар ёритилган. Муаллиф таълимий методлардан
фойдаланган ҳолда мустақил фикрлаш маданиятини ривожлантиришнинг педагогик
моделини яратиш имкониятларини кўрсатиб берган.
Мақолада бўлажак ўқитувчиларнинг мустақил фикрлаш
маданиятини риожлантириш муаммосига инновацион ёндошув асосида моделлаштириш
билан боғлиқ масалалар, амалий тавсиялар ёритилган. Муаллиф таълимий методлардан
фойдаланган ҳолда мустақил фикрлаш маданиятини ривожлантиришнинг педагогик
моделини яратиш имкониятларини кўрсатиб берган.
Рассматриваются вопросы, связанные с проблемой развития
культуры самостоятельного мышления у учащихся на основе моделирования путем
инновационного подхода, представлены практические рекомендации. Показаны
возможности создания педагогической модели культуры самостоятельного мышления.
The article illustrates practical proposals and issues of innovative approaches to
modeling of independent thinking discipline of future teachers. The author demonstrates the
opportunities of pedagogical modeling of formation of independent thinking discipline applying
educational methods.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Kambarov M.M. |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim to‘g‘risida”gi qonuni Barkamol avlod - O‘zbekiston taraqqiyotining poydevori.-T.: SHarq nashriyot-matbaa konserni, 1998. |
2 | O‘zbek milliy ensiklopediyasi. 5-jild. – T.:O‘zbek milliy ensiklopediyasi, 2003. – 704 b. |
3 | O‘zbek milliy ensiklopediyasi. 6-jild. T.: O‘zbekiston milliy ensiklopediyasi 2003. B.704. |
4 | Ochilov M., Ochilova N. O‘qituvchi odobi.–T.,O‘qituvchi, 1997.–136 b.3. Podlasiy I.P. Pedagogika. – Moskva, Visshaya obrazovaniya, 2008g |
5 | Musurmanova O. Ma’naviy qadriyatlar va yoshlar tarbiyasi. – Toshkent, O‘qituvchi, 1996. – 192 b. |
6 | Qambarov Bo‘lajak o‘qituvchilarning mustaqil fikrlash madaniyatini rivojlantirish Uslubiy qo‘llanma. Namangan, 2011 |
7 | Organizatsiya uchebnogo protsesa – http://www.courier.com.ru/top/content/mi1 .htm/ |