Maqolada ta’lim-tarbiya  jarayonlarida shaxsning  ijtimoiy  faolligida  ijtimoiy 
jihatdan  o’zlikni  anglash,  jamiyat  tomonidan  tan  olingan ma’naviy-axloqiy me’yorlarga muvofiq 
harakat qilish, ijtimoiy munosabatlarga faol kirishish hamda turli ijtimoiy ta’sirlarga munosib javob 
berish ko’nikmalarini o’zlashtirilishi masalalari tahlil qilingan. 
Maqolada ta’lim-tarbiya  jarayonlarida shaxsning  ijtimoiy  faolligida  ijtimoiy 
jihatdan  o’zlikni  anglash,  jamiyat  tomonidan  tan  olingan ma’naviy-axloqiy me’yorlarga muvofiq 
harakat qilish, ijtimoiy munosabatlarga faol kirishish hamda turli ijtimoiy ta’sirlarga munosib javob 
berish ko’nikmalarini o’zlashtirilishi masalalari tahlil qilingan. 
В статье обучаются навыкам  социального самосознания, социального 
поведения,  активного  участия  в  социальных  отношениях  и  адекватного  реагирования  на 
различные  социальные  воздействия  в  образовательной  деятельности      и  анализы 
проводится
The  article  teaches  the  skills  of  social  self-awareness,  social  behavior,  active 
participation in social relations and an adequate response to various social influences in educational 
activities and analyzes. 
| № | Author name | position | Name of organisation | 
|---|---|---|---|
| 1 | Abdullayeva N.. | ||
| 2 | Raxmonva Z.. | 
| № | Name of reference | 
|---|---|
| 1 | Munavvarov A.Q. “Pedagogika” Toshkent. 1999. | 
| 2 | Quronov M., Qurbonniyozov Z. Ijtimoiy pedagogika. T.2003 y. | 
| 3 | Xasanboeva O. Oilada ma'naviy-axloqiy tarbiya. T. 1998 y. | 
| 4 | Musurmonova O. Oila madaniyati milliy g'urur. T. 2000y. |