Maqolada ta’lim-tarbiya jarayonlarida shaxsning ijtimoiy faolligida ijtimoiy
jihatdan o’zlikni anglash, jamiyat tomonidan tan olingan ma’naviy-axloqiy me’yorlarga muvofiq
harakat qilish, ijtimoiy munosabatlarga faol kirishish hamda turli ijtimoiy ta’sirlarga munosib javob
berish ko’nikmalarini o’zlashtirilishi masalalari tahlil qilingan.
Maqolada ta’lim-tarbiya jarayonlarida shaxsning ijtimoiy faolligida ijtimoiy
jihatdan o’zlikni anglash, jamiyat tomonidan tan olingan ma’naviy-axloqiy me’yorlarga muvofiq
harakat qilish, ijtimoiy munosabatlarga faol kirishish hamda turli ijtimoiy ta’sirlarga munosib javob
berish ko’nikmalarini o’zlashtirilishi masalalari tahlil qilingan.
В статье обучаются навыкам социального самосознания, социального
поведения, активного участия в социальных отношениях и адекватного реагирования на
различные социальные воздействия в образовательной деятельности и анализы
проводится
The article teaches the skills of social self-awareness, social behavior, active
participation in social relations and an adequate response to various social influences in educational
activities and analyzes.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Abdullayeva N.. | ||
2 | Raxmonva Z.. |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Munavvarov A.Q. “Pedagogika” Toshkent. 1999. |
2 | Quronov M., Qurbonniyozov Z. Ijtimoiy pedagogika. T.2003 y. |
3 | Xasanboeva O. Oilada ma'naviy-axloqiy tarbiya. T. 1998 y. |
4 | Musurmonova O. Oila madaniyati milliy g'urur. T. 2000y. |