Мақолада фалсафий билимлар табиати, уларнинг бошқа фанлардан олинган соҳавий билимлардан фарқланиши ҳамда маънавий баркамол инсонни тарбиялашдаги аҳамияти очиб берилган. Шунингдек, фалсафий билимлар табиатида билиш назариясининг қонунлари ва мантиқий усуллар
устиворлиги билан бошқа билимлардан фарқланиши исботлаб берилган.
Мақолада фалсафий билимлар табиати, уларнинг бошқа фанлардан олинган соҳавий билимлардан фарқланиши ҳамда маънавий баркамол инсонни тарбиялашдаги аҳамияти очиб берилган. Шунингдек, фалсафий билимлар табиатида билиш назариясининг қонунлари ва мантиқий усуллар
устиворлиги билан бошқа билимлардан фарқланиши исботлаб берилган.
В статье раскрывается природа философских знаний и их отличие от других отраслевых знаний. Доказывaется, что философские знания играют существенную роль в процессе формировасния духовно и умственно развитого человека современности.
The article depicts the nature of philosophic knowledge, their difference from the knowledge received from other subjects and its role in the process of formation of spiritually developed person.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. 96 мумтоз файласуф. – T.: Янги аср авлоди, 2011. 2. Мамардашвили М.К. Как я понимаю философию. – М.: Прогресс, 1989 3. Ҳамзатов Р. Доғистоним. – Т.: Ёш гвардия, 1976. 4. Радий Фиш. Жалолиддин Румий. – T., 1983. |