207

Мақолада жисмоний маданият соҳасида малакали мутахассис тайёрлашда узлуксиз педагогик
амалиётнинг аҳамияти кўриб ўтилган. Ушбу жараёнда педагогик кўникмаларнинг босқичма-босқич
шаклланишини ёритиш орқали узлуксиз педагогик амалиётнинг мақсадга мувофиқлиги асослаб бе-
рилган.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system05-07-2021
  • Read count207
  • Date of publication29-06-2021
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages104-107
Ўзбек

Мақолада жисмоний маданият соҳасида малакали мутахассис тайёрлашда узлуксиз педагогик
амалиётнинг аҳамияти кўриб ўтилган. Ушбу жараёнда педагогик кўникмаларнинг босқичма-босқич
шаклланишини ёритиш орқали узлуксиз педагогик амалиётнинг мақсадга мувофиқлиги асослаб бе-
рилган.

Русский

В статье рассматривается роль непрерывной педагогической практики в процессе подготовки
квалифицированных специалистов в области физического воспитания. Обоснована целесообраз-
ность данного вида практики путем освещения поэтапного формирования педагогических навы-
ков у студентов.

English

The article discusses the problems of preparing the qualified specialists in the field of physical education.
It stresses the importance of permanent school practice in this process. This type of practice is considered to
be very fruitful in the process of education..

Author name position Name of organisation
1 Rustamov L.X.
Name of reference
1 1. Ҳасанбоев Ж., Сарибоев Ҳ. ва б. Педагогика. Ўқув қўлланма. – Т.: Фан, 2006. 2. Юсупов Ў.Қ. Концепт ва линвокультурема хусусида. Қиёсий-чоғиштирма, типологик ва умумий тилшуносликнинг долзарб муаммолари. Республика илмий-амалий анжумани материаллари. –Анди- жон, 2010. – Б. 9-15. 3. Ситдикова Л.М. Внутрифирменное непрерывное образование и участие университетов в нем // Развитие стратегического подхода к управлению в российских университетах. – Казань, 2001. 4. Петров Ю.М. Модель непрерывного профессионального образования. – Н. Новгород, 1994.
Waiting