Мақолада жисмоний маданият соҳасида малакали мутахассис тайёрлашда узлуксиз педагогик
амалиётнинг аҳамияти кўриб ўтилган. Ушбу жараёнда педагогик кўникмаларнинг босқичма-босқич
шаклланишини ёритиш орқали узлуксиз педагогик амалиётнинг мақсадга мувофиқлиги асослаб бе-
рилган.
Мақолада жисмоний маданият соҳасида малакали мутахассис тайёрлашда узлуксиз педагогик
амалиётнинг аҳамияти кўриб ўтилган. Ушбу жараёнда педагогик кўникмаларнинг босқичма-босқич
шаклланишини ёритиш орқали узлуксиз педагогик амалиётнинг мақсадга мувофиқлиги асослаб бе-
рилган.
В статье рассматривается роль непрерывной педагогической практики в процессе подготовки
квалифицированных специалистов в области физического воспитания. Обоснована целесообраз-
ность данного вида практики путем освещения поэтапного формирования педагогических навы-
ков у студентов.
The article discusses the problems of preparing the qualified specialists in the field of physical education.
It stresses the importance of permanent school practice in this process. This type of practice is considered to
be very fruitful in the process of education..
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Rustamov L.X. |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Ҳасанбоев Ж., Сарибоев Ҳ. ва б. Педагогика. Ўқув қўлланма. – Т.: Фан, 2006. 2. Юсупов Ў.Қ. Концепт ва линвокультурема хусусида. Қиёсий-чоғиштирма, типологик ва умумий тилшуносликнинг долзарб муаммолари. Республика илмий-амалий анжумани материаллари. –Анди- жон, 2010. – Б. 9-15. 3. Ситдикова Л.М. Внутрифирменное непрерывное образование и участие университетов в нем // Развитие стратегического подхода к управлению в российских университетах. – Казань, 2001. 4. Петров Ю.М. Модель непрерывного профессионального образования. – Н. Новгород, 1994. |