221

Мақолада бўлажак бошланғич синф ўқитувчиларининг ижодий фаолиятининг ташкилий-педагогик шарт-шароитлари, ушбу муаммога бағишланган психологик-педагогик адабиётлар, бўлажак ўқитувчиларнинг индивидуал ривожланишга ижодий ёндашувнинг аҳамияти ва келажакдаги бошланғич синф ўқитувчиларига дарс бериш жараёнида ижодий фаолиятни ташкил этилишини назорат қилиш масалалари кўриб чиқилган.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system29-07-2021
  • Read count221
  • Date of publication20-06-2020
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages128-131
Ўзбек

Мақолада бўлажак бошланғич синф ўқитувчиларининг ижодий фаолиятининг ташкилий-педагогик шарт-шароитлари, ушбу муаммога бағишланган психологик-педагогик адабиётлар, бўлажак ўқитувчиларнинг индивидуал ривожланишга ижодий ёндашувнинг аҳамияти ва келажакдаги бошланғич синф ўқитувчиларига дарс бериш жараёнида ижодий фаолиятни ташкил этилишини назорат қилиш масалалари кўриб чиқилган.

Русский

В статье речь идёт об организационно-педагогических условиях творческой деятельности будущих учителей начальных классов, психолого-педагогической литературе по этой проблеме, важности творческого подхода к индивидуальному развитию будущих учителей и мониторинге организации творческой деятельности в процессе обучения будущих учителей начальных классов. 

English

The article deals with the organizational and pedagogical conditions of the creative activity of future primary school teachers, the psychological and pedagogical literature on this issue, the importance of a creative approach to the individual development of future teachers, and monitoring of the organization of creative activity in the process of teaching future primary school teachers.

Author name position Name of organisation
1 Saidova G.K. Professor Tashkent State Pedagogical University
Name of reference
1 1. Толипов Ў.Қ. Педагогика׃ илмий изланишлар қандай бормоқда? Маърифат. 2006 йил 28 январь
2 2. Вендровская, Р.Б, Тесты в американской системе образования / Р.Б. Вендровская // Педагогика. – 2001. - №2. – С. 96-102.
3 3. Веретенникова, Л.К. Подготовка будущего учителя к формированию творческого потенциала школьников : автореф. Дис… д-ра пед. Наук / Л.К. Веретенникова. – Казань: Изд-во Казанского гос. Ун-та. – 1997. – 46 с.
4 4. Халперн, Д. Психология критического мышления / Д. Халперн. – СПб.: Издательство Питер, 2000. – 512 с.
5 5. Rogers, C.R. The actualizing tendency in relation to “motives” and to consciousness C.R. Rogers // Nebraska symposium on motivation; M.R. Jones (ed.). – Vol. 11. Lincoln, NB: University of Nebraska Press, 1963. – P. 1-24с.
Waiting