Мақолада олий таълим муассасалари математика таълим йўналиши талабаларининг математик иқтидорини ривожлантиришнинг психологик-педагогик асослари тўғрисида сўз юритилади. Шунингдек, математик иқтидорни ривожлантиришнинг илмий аҳамияти очиб берилган.
Мақолада олий таълим муассасалари математика таълим йўналиши талабаларининг математик иқтидорини ривожлантиришнинг психологик-педагогик асослари тўғрисида сўз юритилади. Шунингдек, математик иқтидорни ривожлантиришнинг илмий аҳамияти очиб берилган.
Статья посвящена психолого-педагогическим основам развития математических способностей студентов в области математического образования в высших учебных заведениях. А также раскрыто научная значимость развития математического таланта.
This article is devoted to the psychological and pedagogical foundations of the development of mathematical abilities of students in the field of mathematical education in higher educational institutions. It also reveals the scientific relevance of developing mathematical talent.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Tleubaeva G.S. | Lecturer | Nukus branch of TUIT named after Mohammed ai-KhorezmiNukus branch of TUIT named after Mohammed ai-Khorezmi |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги «Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида»ги ПФ-4947-сонли Фармони. |
2 | 2. Джой Гилфорд, Три стороны интеллекта задач в Сб.: Психология мышления. -М.: Прогресс, 1965. - С. 434-437. Источник: https://vikent.ru/enc/1803/ |
3 | 3. Колмогоров А.Н. О профессии математика . –М.: Изд. МГУ.1960,-34 с. |
4 | 4. Матюшкин А.М. Загадки одаренности: проблемы практической диагностики. –М.: Директ-Медиа, 2014. – 127 с. |
5 | 5. Теплов Б. М. Избранные труды. - М.: Педагогика, 1985. (тт. 1-2)/ |