Мақолада таълим сифатини оширишда фанлараро интеграциянинг имкониятлари ўрганилган бўлиб, физика фанининг математика билан узвий боғлиқлиги ёритилган. Шу нингдек, мақола якунида математика фани элементлеридан фойдаланиб лаборатория иши босқичма-босқич тушунтирилган.
Мақалада билимлендириў сапасын асырыўда илимлер аралық интеграцияның имканиятлары үйренилип, онда физика пәниниң математика менен турақлы байланысы ашып берилген. Сондай ақ, математика пәни элементлеринен пайдаланып лабаратория жумыслары басқышпа-басқыш түсиндирилген.
Мақолада таълим сифатини оширишда фанлараро интеграциянинг имкониятлари ўрганилган бўлиб, физика фанининг математика билан узвий боғлиқлиги ёритилган. Шу нингдек, мақола якунида математика фани элементлеридан фойдаланиб лаборатория иши босқичма-босқич тушунтирилган.
В статье рассматривая возможности межпредметной интеграции в повышении качества обучения освещается связь между предметами физики и математики. А также в заключении дано описание лабараторных занятий с использованием элементов математическиого моделирования.
The article considers the possibility of inter-subject integration in improving the quality of education, highlights the relations between physics and mathematics. And also in the conclusion of the article, a description of laboratory studies using elements of mathematical modeling is given.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Aytimbetov N.Z. | Professor | Karakalpak State university |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Абдураимов Ш.С. Касб таълими ўқитувчиларини тайёрлаш сифатини таъминлашда тармоқлараро амалий интеграция. –Тошкент.: Наврўз, 2014. –Б. 157 |
2 | 2. Қурбонов М. Узлуксиз таълимда физик экспериментларнинг дидактик функциялари самарадорлигини ошириш (олий таълим тизими мисолида). Афтореферат. пед. фан. доктори. -Тошкент. 2012. -40 б. |
3 | 3. А.Эйнштейн. Собрание сочинений. –М.: 1967. Т. 4. |
4 | 4. Билолов И.У. Методика проведения лабораторных заниятий в процессе обучения физике с применением персональных ЭВМ. Автореф. дис. … канд. пед. наук. – Т.: УзНИИПН, 1992, 28 с. |
5 | 5. Голышев И.Г. Проектирование региональной модели управления интеграцией профессионального образования и производства // Образование и наука. –Москва, 2011. -№8. –С. 50-57. |