365

Мақолада таълим сифатини оширишда фанлараро интеграциянинг имкониятлари ўрганилган бўлиб, физика фанининг математика билан узвий боғлиқлиги ёритилган. Шу нингдек, мақола якунида математика фани элементлеридан фойдаланиб лаборатория иши босқичма-босқич тушунтирилган.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system22-08-2021
  • Read count365
  • Date of publication20-09-2019
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages61-64
English

Мақалада билимлендириў сапасын асырыўда илимлер аралық интеграцияның имканиятлары үйренилип, онда физика пәниниң математика менен турақлы байланысы ашып берилген. Сондай ақ, математика пәни элементлеринен пайдаланып лабаратория жумыслары басқышпа-басқыш түсиндирилген.

Ўзбек

Мақолада таълим сифатини оширишда фанлараро интеграциянинг имкониятлари ўрганилган бўлиб, физика фанининг математика билан узвий боғлиқлиги ёритилган. Шу нингдек, мақола якунида математика фани элементлеридан фойдаланиб лаборатория иши босқичма-босқич тушунтирилган.

Русский

В статье рассматривая возможности межпредметной интеграции в повышении качества обучения освещается связь между предметами физики и математики. А также в заключении дано описание лабараторных занятий с использованием элементов математическиого моделирования.

English

The article considers the possibility of inter-subject integration in improving the quality of education, highlights the relations between physics and mathematics. And also in the conclusion of the article, a description of laboratory studies using elements of mathematical modeling is given.

Author name position Name of organisation
1 Aytimbetov N.Z. Professor Karakalpak State university
Name of reference
1 1. Абдураимов Ш.С. Касб таълими ўқитувчиларини тайёрлаш сифатини таъминлашда тармоқлараро амалий интеграция. –Тошкент.: Наврўз, 2014. –Б. 157
2 2. Қурбонов М. Узлуксиз таълимда физик экспериментларнинг дидактик функциялари самарадорлигини ошириш (олий таълим тизими мисолида). Афтореферат. пед. фан. доктори. -Тошкент. 2012. -40 б.
3 3. А.Эйнштейн. Собрание сочинений. –М.: 1967. Т. 4.
4 4. Билолов И.У. Методика проведения лабораторных заниятий в процессе обучения физике с применением персональных ЭВМ. Автореф. дис. … канд. пед. наук. – Т.: УзНИИПН, 1992, 28 с.
5 5. Голышев И.Г. Проектирование региональной модели управления интеграцией профессионального образования и производства // Образование и наука. –Москва, 2011. -№8. –С. 50-57.
Waiting