Мақолада ананавий таълим ва замонавий инновацион технологиялар концепциялари қиёсий урганилиб, унда интерфаол услубларнинг устинлиги ёритилган. Шунингдек, муаллифлар томонидан педагогларнинг таълим жараёнидаги фаолликларини шакллантириш омиллари бўйича таклифлар берилган.
Мақалада дәстүрий тәлим ҳәм заманагөй инновациялық технологиялар концепциялары салыстырмалы үйренилип, онда интерактив методлардың үстинлиги сөз етилген. Сондай ақ, авторлар тәрепинен педагоглардың билимлендириў процессиндеги активлигин қәлиплестириў факторлары бойынша усыныслар берилген.
Мақолада ананавий таълим ва замонавий инновацион технологиялар концепциялари қиёсий урганилиб, унда интерфаол услубларнинг устинлиги ёритилган. Шунингдек, муаллифлар томонидан педагогларнинг таълим жараёнидаги фаолликларини шакллантириш омиллари бўйича таклифлар берилган.
В статье сравниваются понятия традиционного образования и современных инновационных технологий, отмечается превосходство интерактивных методов обучения. А также авторами предложение рекомендации по повышению педагогической активности в образовательном процессе
The article compares the concepts of traditional education and modern innovative technologies, and reflects the superiority of interactive teaching methods. The authors also made suggestions on the factors of formation of pedagogical activity in the educational process.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Temirbekov B.O. | Professor | Karakalpak State university |
2 | Yusupov B.. | Professor | Karshi Institute of engineering and Economics |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Очилов М. Янги педагогик технологиялар. Ўқув қўлланма. – Қарши: “Насаф”, 2000. 27-бет. |
2 | 2. Авлиёқулов Н.Х., Мусаева Н.Н. Педагогик технология. Дарслик. – Тошкент: “Тафаккур бўстони”, 2012. 97-бет. |
3 | 3. Муаллиф ишланмалари асосида тузилган. |
4 | 4. Ишмуҳаммедов Р., Юлдашев М. “Таълим ва тарбияда инновацион педагогик технологиялар” Тошкент: “Адабиёт учқунлари”, 2017 йил, 14-бет. |