151

Мақолада мактаблар фаолиятини самарали ташкил этиш ва бошқаришнинг илмий-назарий асосларига эътибор қаратилиб, бошқарув жараёни компонентлари ва уларнинг субъектлари фаолиятини самарали бошқариш ва мувофиқлаштиришга ва белгиланган инновацион мақсадлардан кўзланган натижаларга эришишда муҳим аҳамият касб этувчи ёндашувларга алоҳида аҳамият берилган.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system25-09-2021
  • Read count151
  • Date of publication20-12-2019
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages98-101
Ўзбек

Мақолада мактаблар фаолиятини самарали ташкил этиш ва бошқаришнинг илмий-назарий асосларига эътибор қаратилиб, бошқарув жараёни компонентлари ва уларнинг субъектлари фаолиятини самарали бошқариш ва мувофиқлаштиришга ва белгиланган инновацион мақсадлардан кўзланган натижаларга эришишда муҳим аҳамият касб этувчи ёндашувларга алоҳида аҳамият берилган.

Русский

В статье освещены научно-теоретические основы эффективной организации и управления школьной деятельностью, особое внимание уделяется эффективному управлению и координации компонентов процесса управления и их субъектов, а также подходам, которые имеют решающее значение для достижения намеченных инновационных целей

English

The article highlights the scientific and theoretical foundations of the effective organization and management of school activities, special attention is paid to the effective management and coordination of the components of the management process and their subjects, as well as approaches that are crucial for achieving the intended innovative goals.

Author name position Name of organisation
1 Aytimbetov M.Z. Professor Nukus branch of Uzbek State University of Physical Culture and Sports
Name of reference
1 1. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги “Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида”ги Фармони.
2 2. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2018 йил 25 январдаги “Умумий ўрта, ўрта махсус ва касб-ҳунар таълими тизимини тубдан такомиллаштириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги ПФ-5313-сон Фармони.
3 3. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2018 йил 5 сентябрдаги «Халқ таълими бошқарув тизимини такомиллаштириш бўйича қўшимча чора-тадбирлар тўғрисида»ги ПФ-5538-сон Фармони.
4 4. Баркамол авлод орзуси // Тузувчилар: Қурбонов Ш., Саидов Ҳ., Ахлиддинов Р. – Т.; «Шарқ», 1998. - 184 б.
5 5. Айтымбетов М.З. Мустақиллик йилларида қорақалпоғистон умумий ўрта таълим мактаблари тизими тараққиёти (XX аср охири XXI аср бошларида). – Педагогика фан.фалс.докт. ...ёзилган дисс.автореф. – Нукус, 2018. – 49 б.
6 6. Ахлитдинов Р.Ш. Ўзбекистон Республикасида мактаб таълимини бошқариш хусусиятлари (назарий методологик жиҳатлар). – Т.; ЎзПФИТИ, 1997. – 50 б.
7 7. Джўраев Р.Ҳ., Турғунов С.Т. Умумий ўрта таълим муассасаларини бошқаришда менежментнинг асосий тушунчалари.-Т.; «Фан», .2006.-51 б.
8 8. Турғунов С.Т. Умумий ўрта таълим муассасалари директорлари бошқарув фоалиятининг назарий асослари.-Т.; «Фан», 2006. -199 б.
9 9. Ўзбек тилининг изоҳли луғати. III-жилд. Т.; “Ўзбек миллий энциклопедияси” миллий нашриёти, 2006. – 687 б.
Waiting