Insonning kelajakda muvaffaqiyatli inson bo‗lish eng avvalo to‗g‗ri maqsad qo‗yishga bog‗liq. Deyl Karnegi, Brayan Treysi kabi mashhur lektorning ta‘limotiga ko‗ra, hayotda o‗z oldiga maqsad qo‗yish va unga erishishni o‗rganish ham aslida bir fan. ―Tarbiya‖ fanining ahamiyatli jihati shuki, u bosqichma-bosqich bolada maqsad qo‗yish va unga intilish ko‗nikmasini shakllantirib boradi.
Insonning kelajakda muvaffaqiyatli inson bo‗lish eng avvalo to‗g‗ri maqsad qo‗yishga bog‗liq. Deyl Karnegi, Brayan Treysi kabi mashhur lektorning ta‘limotiga ko‗ra, hayotda o‗z oldiga maqsad qo‗yish va unga erishishni o‗rganish ham aslida bir fan. ―Tarbiya‖ fanining ahamiyatli jihati shuki, u bosqichma-bosqich bolada maqsad qo‗yish va unga intilish ko‗nikmasini shakllantirib boradi.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Yoʼldosheva M.S. | магистранти | Namangan davlat |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. O‗zbekiston Respublikasi Prezidentining 29.04.2019 dagi ―O‗zbekiston respublikasi xalq ta‘limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish kontseptsiyasini tasdiqlash to‗g‗risida‖gi PF-5712-son Farmon |
2 | 2. O‗zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 08.12.2018 dagi Xalq ta‘limi tizimida ta‘lim sifatini baholash sohasidagi xalqaro tadqiqotlarni tashkil etish choratadbirlari to‗g‗risida‖gi 997-son qarori. |
3 | 3. O‗zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining ―Umumiy o‗rta va o‗rta maxsus, kasb-hunar ta‘limining davlat ta‘lim standartlarini tasdiqlash to‗g‗risida‖ 187- son qaror |