Ushbu maqolada boshlang’ich sinf o’quvchilarining matematika faniga bo’lgan qiziqishini oshirishga, mantiqiy fikrlash qobiliyatlarini shakllantirish va rivojlantirishga, o’z fikrlarini mustaqil bayon qila olish, egallagan bilimlarni ijtimoiy faoliyatlarda qo’llash hamda ta’lim samaradorligini oshirish masalalari o’z ifodasini topgan.
Ushbu maqolada boshlang’ich sinf o’quvchilarining matematika faniga bo’lgan qiziqishini oshirishga, mantiqiy fikrlash qobiliyatlarini shakllantirish va rivojlantirishga, o’z fikrlarini mustaqil bayon qila olish, egallagan bilimlarni ijtimoiy faoliyatlarda qo’llash hamda ta’lim samaradorligini oshirish masalalari o’z ifodasini topgan.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Jolanov D.Q. | ўқитувчиси | Navoiy davlat pedagogika instituti |
2 | Namozov J.S. | ўқитувчиси | Navoiy davlat pedagogika instituti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Xayrullayeva M. Farobiy ruhiy prosesslar va ta’lim-tarbiya to’g’risida – T.: O’qituvchi, 2002-yil.79-bet |
2 | 2. Habibullayev R.A. O’quvchilarning matematik tafakkurini shakllantirish.- Toshkent: O’qituvchi, 2010. 247-bet. |
3 | 3. Abduraxmonov A. Maktabda geometriya tarixi.- Toshkent: O’qituvchi, -2006. 569-bet |
4 | 4. Mardonova F.I. Boshlang’ich sinflarda ta’lim-tarbiyani shakllantirish.- T.: “Sharq” nashriyoti matba konserni bosh tahririyati, 2018. 92-bet. |