Maqolada Oliy texnika ta‟lim muassasalari bakalavr bosqichida fizika fanini о„qitish jarayonida ta‟lim prinsiplaridan foydalanish masalalari muhokama etilgan. Ta‟lim prinsiplaridan foydalanish talabalarning fizika fani bо„yicha oladigan bilimlarining mukammal bо„lishi, olgan nazariy bilimlarini amalda qо„llay bilish kо„nikmalariga ega bо„lishi, amaliy faoliyatida uchrashi mumkin bо„lgan muammolarni mustaqil hal qilish qobiliyatiga ega bо„lish imkonini berad
Maqolada Oliy texnika ta‟lim muassasalari bakalavr bosqichida fizika fanini о„qitish jarayonida ta‟lim prinsiplaridan foydalanish masalalari muhokama etilgan. Ta‟lim prinsiplaridan foydalanish talabalarning fizika fani bо„yicha oladigan bilimlarining mukammal bо„lishi, olgan nazariy bilimlarini amalda qо„llay bilish kо„nikmalariga ega bо„lishi, amaliy faoliyatida uchrashi mumkin bо„lgan muammolarni mustaqil hal qilish qobiliyatiga ega bо„lish imkonini berad
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Ximmatkulov O.. | ўқитувчиси | Toshkent Davlat texnika universiteti |
2 | Tursunov I.G. | ўқитувч | Toshkent Davlat texnika universiteti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Я. А.Коменский. «Великая дидактика» М. Просвещение, 1988 |
2 | 2. И. Ф.Харламов. Педагогика - М., 2004 |
3 | 3. Е.С.Полат. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования. Под редакцией - М., 2003. |
4 | 4. В.С.Кукушин Дидактика (теория обучения) - Москва - Ростов- на- Дону, 2003 |
5 | 5. В.И.Загвязинский. Теория обучения: Современная интерпретация. – М., 2004. |
6 | И.П.Подласый. Педагогика. Новый курс – М.: Владос, 2000 |
7 | 7. П.И.Пидкасистый. Педагогика. М. Педагогическое общество России, 2002 |
8 | 8. К.Барт. Трудности обучения: раннее предупреждение. М.:Академия, 2006 |
9 | 9. Н.В.Бордовская. Педагогика. – Санкт – Петербург, «Питер», 2000 |
10 | 10. Клинберг Л. Проблемы теории обучения. – М., 1984. |
11 | 11. В.В.Краевский.Проблемы научного обоснования обучения: Методологический анализ. – М., 1997 |
12 | 12. Ч. Куписевич Основы общей дидактики. – М., 1986. |
13 | 13. В.Оконь. Введение в общую дидактику. – М., 1990. |