Мақолада мактабгача таълим ташкилотларида таълим-тарбия жараёнида узлуксиз ҳамкорлик ишларини ривожлантириш ва келгусида самарали фаолиятни тараққий эттириш йўллари очиб берилган. Шунингдек, мактабгача таълим ташкилотларидаги дефектолог, психолог, тарбиячи ва ота-оналар бирдамлигини кенгайтириш ва уни янада ривожлантириш ҳақида батафсил маълумотлар берилган.
Мақолада мактабгача таълим ташкилотларида таълим-тарбия жараёнида узлуксиз ҳамкорлик ишларини ривожлантириш ва келгусида самарали фаолиятни тараққий эттириш йўллари очиб берилган. Шунингдек, мактабгача таълим ташкилотларидаги дефектолог, психолог, тарбиячи ва ота-оналар бирдамлигини кенгайтириш ва уни янада ривожлантириш ҳақида батафсил маълумотлар берилган.
В статье речь идет о дальнейших путях развития совместной деятельности в дошкольном образовании по учебной и воспитательной работе. Также затрагиваются вопросы расширения совместной работы дефектолога, психолога, воспитателей и родителей, приводятся методы передовых педагогических технологий в успешной совместной работе с семьей и участниками педагогической деятельности.
This article is devoted to developing association in preschool educational establishment and ways of progressing in future. Thus, It`s given clear information about the cooperation between parents and defectologist, psychologist and educators of preschool educational establishments. The a rticle is determined advanced pedagogical types of setting up successful association between participants of pedagogical process and family.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Maxmutazimova Y.. | ўқитувчиси | Низомий номидаги ТДПУ ҳузуридаги ХТХҚТМОҲМ «Мактабгача, бошланғич ва махсус таълим методикалари» кафедраси |
№ | Name of reference |
---|