Ушбу мақолада бўлажак бошланғич синф ўқитувчисининг касбий компетентлилигини ривожлантиришда ўқув-тарбия жараёнини лойиҳалашнинг ўзига хос жиҳатлари ҳақида фикр юритилган. Шунингдек, олий таълим муассасаларида ривожлантирувчи шахсга йўналтирилган таълим муҳитида бўлажак бошланғич таълим ўқитувчисининг касбий компетентлилигини шакллантириш жараёни, талаба ва ўқитувчининг муносабатлари акс эттирилган.
Ушбу мақолада бўлажак бошланғич синф ўқитувчисининг касбий компетентлилигини ривожлантиришда ўқув-тарбия жараёнини лойиҳалашнинг ўзига хос жиҳатлари ҳақида фикр юритилган. Шунингдек, олий таълим муассасаларида ривожлантирувчи шахсга йўналтирилган таълим муҳитида бўлажак бошланғич таълим ўқитувчисининг касбий компетентлилигини шакллантириш жараёни, талаба ва ўқитувчининг муносабатлари акс эттирилган.
В данной статье рассматриваются особенности проектирования учебно-воспитательного процесса при развитии профессиональной компетентности будущего учителя начальной школы. Также описывается процесс формирования профессиональной компетентности будущего педагога в учебно-ориентированной среде обучения в высших учебных заведениях и взаимоотношения
между учеником и учителем.
This article discusses the features of the design of the educational process in the development of professional competence of the future primary school teacher. It also describes the process of forming the professional competence of a future primary education teacher in a learning-oriented learning environment in higher educational institutions and the relationship between student and teacher.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Sobirova M.. | таянч докторанти | Андижон давлат университети |
№ | Name of reference |
---|