203

Ушбу мақола бошланғич синф ақли заиф болаларни «она тили», «ўқиш», «нутқ ўстириш» дарсларида ва юқори синфларда «она тили», «ўқиш» дарсларида оғзаки ва ёзма боғланган нутқини ўстириш ишларини қандай ташкил этиши лозимлиги, ёзувга ўргатишга қўйилган талаблар, ёрдамчи мактабда ёзма ишларнинг турлари, уларни ташкил этиш йўллари ҳақида фикр юритилган.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 07-01-2022
  • Read count 203
  • Date of publication 15-05-2019
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages70-72
Ўзбек

Ушбу мақола бошланғич синф ақли заиф болаларни «она тили», «ўқиш», «нутқ ўстириш» дарсларида ва юқори синфларда «она тили», «ўқиш» дарсларида оғзаки ва ёзма боғланган нутқини ўстириш ишларини қандай ташкил этиши лозимлиги, ёзувга ўргатишга қўйилган талаблар, ёрдамчи мактабда ёзма ишларнинг турлари, уларни ташкил этиш йўллари ҳақида фикр юритилган.

Русский

Данная статья посвящена тому, как следует организовать работу по развитию связной устной и письменной речи для детей с задержкой умственного развития на уроках родного языка, чтения, развития речи в начальных классах, а также на уроках родного языка, чтения в старших классах. Кроме того, речь идет о требованиях, предъявляемых к обучению письму, видах письменных
работ и порядке их проведения во вспомогательных школах.

Tags
English

This article is about how need organize the exercises in oral and writing bind speech of develop lessons for elementary class with mental weak children for subjects «mother tongue», «reading», «speech of develop» and for high class for subjects «mother tongue», «reading», the requirements to educate to writing, the various of written works for extra school and the way of idea about how organize them.

Tags
Author name position Name of organisation
1 Tangirova D.. Дефектология кафедрасининг катта ўқитувчиси ЖДПИ
2 Mustafaqulova D.. Дефектология кафедрасининг ўқитувчиси ЖДПИ
Name of reference
Waiting