123

Мақолада кичик мактаб ёшидаги болаларда мактабда ўзлаштирмасликка олиб келувчи педагогик, псхологик ва ижтимоий-психологик омиллар ўрни кўрсатиб берилган. Ўзлаштирмовчи ўқувчиларнинг индивидуал-типологик хусусиятлари ва ўзлаштирмаслик оқибатида болалар психологиясида юзага келадиган муаммолар тавсифи келирилган. Мазкур болалар билан алоҳида педагогик-психологик ишлар олиб бориш, билиш жараёнлари коррекциясини амалга ошириш зарурлиги таъкидланган.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 09-01-2022
  • Read count 123
  • Date of publication 12-09-2018
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages36-40
Ўзбек

Мақолада кичик мактаб ёшидаги болаларда мактабда ўзлаштирмасликка олиб келувчи педагогик, псхологик ва ижтимоий-психологик омиллар ўрни кўрсатиб берилган. Ўзлаштирмовчи ўқувчиларнинг индивидуал-типологик хусусиятлари ва ўзлаштирмаслик оқибатида болалар психологиясида юзага келадиган муаммолар тавсифи келирилган. Мазкур болалар билан алоҳида педагогик-психологик ишлар олиб бориш, билиш жараёнлари коррекциясини амалга ошириш зарурлиги таъкидланган.

Русский

В статье показаны педагогические, психологические и социально-психологические факторы неуспеваемости в школе у детей младшего школьного возраста. Приведена характеристика индивидуально-типологических особенностей неуспевающих учеников и проблемы, возникающие в психологии детей вследствие неуспеваемости. А кцентируется внимание на необходимости осуществления педагогико-психологических работ, коррекции познавательных процессов.

Tags
English

The article considers the problems of school failure. Pedagogical, psychological and socio-psychological factors of underachievement in school in children of primary school age are shown. Characteristics of individual-typological characteristics of underachieving students and problems arising in the psychology of children as a result of poor progress are given. Attention is focused on the need for pedagogical and psychological work, correction of cognitive processes.

Tags
Name of reference
Waiting