118

Мазкур мақолада адабиётшуносликдаги стилистик фигуралар қаторига кирувчи эллиптик ҳодисаларнинг апокопа, синкопа каби турларининг ўзбек классик адабиётида, хусусан, Собир Сайқалийнинг “Равзат уш-шуҳадо” асарида қўлланилиши мисоллар ёрдамида таҳлил қилинган.

  • Read count118
  • Date of publication21-03-2024
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages75-80
Ўзбек

Мазкур мақолада адабиётшуносликдаги стилистик фигуралар қаторига кирувчи эллиптик ҳодисаларнинг апокопа, синкопа каби турларининг ўзбек классик адабиётида, хусусан, Собир Сайқалийнинг “Равзат уш-шуҳадо” асарида қўлланилиши мисоллар ёрдамида таҳлил қилинган.

Name of reference
1 1. Қуронов Д., Мамажонов З., Шералиева М. (2010). Адабиётшунослик луғати. – Тошкент: Академнашр
2 2. Квятковский А. (1966). Поэтический словарь (Научный редактор: И.Роднянская). – М.: Изд-во “Советская энциклопедия”.
3 3. С.Сайфуллоҳ, Д.Хунзикер (2004.) Собир Сайқалий Ҳисорий. Равзат ушшуҳадо. // Нашрга тайёрловчи ва сўзбоши муаллифлари С.Сайфуллоҳ, Д.Хунзикер. – Т.: Мовароуннаҳр.
4 4. Квятковский А. (1966). Поэтический словарь (Научный редактор: И.Роднянская). – М.: Изд-во “Советская энциклопедия”.
5 5. Xolbekov S. (2020). Педагогик таълим инновацион кластерини ривожлантиришда реминисценция ҳодисасининг ўрни. Science and education. Scientific journal. Volume 1, Special issue 3, November (ISSN 2181-0842)
6 6. Xolbekov S. B. (2013). Дифференциация художественно-изобразителных средств. // Международный молодежный научный форум “Ломоносов-2013” “Востоковедение и алтаистика”. – Москва, 9–12 апреля.
7 7. Xolbekov S. B. (2020). Соображении о новом художественно-изобразительном средстве / Международный научно-образовательный электронный журнал «Образование и наука в XXI веке». Выпуск №6 (сентябрь).
8 8. Xolbekov S. B. (2020). Тажнис санъати интерактив ўқитиш воситаси сифатида. / Science and education. Scientific journal. Volume 1, Issue 7, October (ISSN 2181- 0842).
9 9. Xolbekov, S. B. (2020). Adabiyot darslarida ijodkor tarjimaiholini o‘rgatish xususida. Science and Education, 1 (Special Issue 2)
Waiting