Ushbu maqolada masofaviy ta’lim tizimida axborot texnologiyalarini keng joriy etish, onlayn masofaviy o’qitish kurslarining samaradorligini oshirish uchun muhim ahamiyatga ega bo’lgan internet va masofaviy ta’lim kurslarning funksiyalarini barcha darajalardagi institutlarning muvaffaqiyatga erishishi uchun bir xil yo’nalishda olib borish, xodimlar va rahbarlar muvaffaqiyati uchun kerakli ishlarni tushuntirishga aniq yondashuv kurslarini ishlab chiqish va ijtimoiy tarmoqda boshqaruv tizimlaridan foydalangan holda taqdim etish; oliy o’quv yurtlarida masofadan turib o’qitishning muhim omillariga asoslangan ta’lim texnologiyalari va kommunikatsiya markazlarini strategik boshqarishda ko’p bosqichli tadqiqotlar olib borish; oliy o’quv yurtlarida ta’lim texnologiyalari markazlarining tashkiliy funksiyasi o’rtasidagi izchillikni o’rganishdan iborat.
Ushbu maqolada masofaviy ta’lim tizimida axborot texnologiyalarini keng joriy etish, onlayn masofaviy o’qitish kurslarining samaradorligini oshirish uchun muhim ahamiyatga ega bo’lgan internet va masofaviy ta’lim kurslarning funksiyalarini barcha darajalardagi institutlarning muvaffaqiyatga erishishi uchun bir xil yo’nalishda olib borish, xodimlar va rahbarlar muvaffaqiyati uchun kerakli ishlarni tushuntirishga aniq yondashuv kurslarini ishlab chiqish va ijtimoiy tarmoqda boshqaruv tizimlaridan foydalangan holda taqdim etish; oliy o’quv yurtlarida masofadan turib o’qitishning muhim omillariga asoslangan ta’lim texnologiyalari va kommunikatsiya markazlarini strategik boshqarishda ko’p bosqichli tadqiqotlar olib borish; oliy o’quv yurtlarida ta’lim texnologiyalari markazlarining tashkiliy funksiyasi o’rtasidagi izchillikni o’rganishdan iborat.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Temirov A.. | ўқитувчиси | Toshkent davlat pedagogika universiteti |
2 | Habibulloyev S.. | hodim | Samarqand viloyati xalq ta'limi xodimlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish hududiy markazi |
3 | G'ulomov G.. | ўқитувчиси | Toshkent davlat pedagogika universiteti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. O.S. Radjabov, A.A. Temirov, M.R. Avezova Kriterii otsenki delovoy aktivnosti predpriyatiya // “Globallashuv jarayonida korporativ boshqaruv: muammo va yechimlar” ilmiy maqolalar to‘plami (Respublika ilmiy-amaliy konferensiya materiallar to‘plami). Toshkent-2019. -S. 248-250 |
2 | 2. Temirov A., Sohobiddinov A. “Mamlaktimiz ta’lim tizimida axborot kommunikatsiya va innovatsiyon texnologiyalardan foydalangan holda bilim olish” // "WORLD SOCIAL SCIENCE" // 15-16 bet. |
3 | 3. Abidova F. Sh., Xamrokulova G. T., Temirov A. A. ALGORITM BЫSTROGO STROKOVOGO SOPOSTAVLENIYa SETEVЫX SIS |
4 | 4. Belozubov A.V. Sistema distansionnogo obucheniya Moodle: Uchebno metodicheskoe posobie SPb.: SPbGU ITMO, 2007. — 108 s |
5 | 5. A.A. Temirov, H.R. Salimova. Pedagogik kadrlarni tayyorlashda zamonaviy axborot kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish // “Axborot- kommunikatsiya texnologiyalarini rivojlantirish sharoitida innovatsiyalar” mavzusidagi Respublika ilmiy-amaliy anjuman ma’ruzalar to‘plami. Qarshi -2019. -B. 170-171 |
6 | 6. Galuzo I.V. Metodika realizatsii obuchayuщey funksii testov v srede MOODLE / I.V. Galuzo, V.V. Nebыshines, P.A. Stashulѐnok // Sovremennoe obrazovanie Vitebщinы. — 2013.— № 1. — S. 76–80 |
7 | 7. Galuzo I.V. Struktura distansionnogo obucheniya shkolnikov i metodicheskoe soprovojdenie uchebnogo protsessa v srede MOODLE. Mogilev: MGU imeni, 2013. — 96-98 c. |
8 | 8. Gilmutdinov A.X. Elektronnoe obrazovanie na platforme MOODLE. Kazan, KGU. – 2008.–169 s |
9 | 9. Engel V. Moodle dlya novichkov. Obzor vozmojnostey Moodle v voprosax i otvetax / V. Engel. – Moodle Center, 2012 — 18 s. |